Publisher-ul cotidianului online Wall-Street.ro si Kudika.ro, unul dintre liderii pietei de profil din Romania, a relansat recent doua dintre produsele sale editoriale – ghidul de shopping Envy.ro si site-ul de lifestyle urban Yuppy.ro.

Retail.ro, primul agregator de cataloage din Romania

Lansate in urma cu doi, respectiv patru ani, Envy.ro si Yuppy.ro sunt doua dintre proiectele care s-au impus rapid in obiceiurile de consum ale utilizatorilor de internet din Romania, din grupurile-tinta carora le sunt adresate. In cele ce urmeaza, am incercat sa aflam mai multe despre ratiunile de business din spatele acestor relansari, intervievand atat cativa manageri implicati in dezvoltarea proiectelor precum si cativa dintre clientii de publicitate care au ales aceste produse editoriale pentru propriile campanii.

Moda si frumusete - online din 2007

Envy.ro prezinta online, inca din 2007, toate noutatile din domeniul modei si frumusetii si informeaza cititoarele cu privire la produsele disponibile in magazine.Ideea pe care s-a bazat proiectul este simpla: “chiar daca ne-am dori sa facem numai asta, nu avem suficient de mult timp la dispozitie pentru a vizita toate magazinele si a fi la curent cu tot ceea ce este nou – de aceea cititoarele pot accesa Envy.ro, isi pot alege produsele care li se par cele mai interesante, identifica adresele magazinele respective si astfel optimiza circuitul de shopping”, mentioneaza Andra Micu, Project Manager Envy.ro

Din 18 noiembrie insa, proiectul a capatat un nou design si noi functionalitati. S-a pus accent pe facilitarea navigarii prin site, iar prin crearea de noi functionalitati interactive, s-a urmarit dezvoltarea comunitatii de shopping prin doua instrumente – unul care permite utilizatoarelor sa prezinte produsele recent achizitionate, iar celalalt ajutandu-le sa isi creeze online tinute pornind de la sutele de haine si accesorii recomandate pe site.

“In urma cu 2 ani si jumatate, lansam Envy.ro, site si ghid de shopping pentru femei. Ne-am impus rapid pe piata datorita varietatii de produse recomandate si datorita numarului mare de branduri cu care ne bucuram sa colaboram. Odata cu noul design si noile functionalitati, Envy devine o comunitate de shopping, unde utilizatorii interactioneaza cu brandurile preferate. S-a pus foarte mult accent pe functionalitate, pe navigare usoara, rapida, pe un look fashion, dar simplu, accesorizat minimalist si cu mult bun gust”, adauga Micu.

Vacanta in eternul Paris: De fiecare data il revad cu multa nostalgie
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: