Setari Cookie-uri

Envy Si Yuppy, mai aproape de tine

Publisher-ul cotidianului online Wall-Street.ro si Kudika.ro, unul dintre liderii pietei de profil din Romania, a relansat recent doua dintre produsele sale editoriale ghidul de shopping Envy.ro si site-ul de lifestyle urban Yuppy.ro.

Un proiect unisex: Yuppy – Young Urban Professionals

















Cel de-al doilea proiect relansat de InternetCorp in ultima saptamana, Yuppy.ro, a fost timp de mai mult de trei ani principalul jucator in segmentul online de lifestyle masculin. Bazata inca de la inceput pe conceptul “Young Urban Professionals”, revista online a inregistrat o evolutie dinamica in jurul articolelor interesante si comunicarii intr-un spatiu activ de tip forum, sectiunile de entertainment si comunitate fiind cele mai accesate, conform cifrelor SATI din octombrie 2009, luna in care Yuppy.ro a inregistrat peste 250,000 vizitatori unici, circa 80% dintre acestia facand parte dintr-un target comercial dinamic, 19-49 urban (conform SATI / BRAT – martie-august 2009).

“Yuppy s-a relansat sub forma unui site cu un nou design mai aproape de web 2.0, cu o interfata prietenoasa cu ajutorul careia utilizatorul poate ajunge mai usor la orice tip de continut. Conceptul “Young Urban Professionals” ramane in spatele intregului proiect care se preteaza acum acelorasi tineri, dar de ambele sexe, ce locuiesc intr-un mediul urban plin de activitati mondene. Sectiunile principale se refera la tendinte si cultura urbana, fiind aduse in prim plan informatii despre evenimente, filme, muzica, lifestyle, travel, gadget-uri, lucruri iesite din comun. Intr-un singur cuvant, divertisment. E fara indoiala lucrul care, indiferent de contextul economic, ocupa un loc de top in viata fiecaruia, in special in cea a tinerilor din mediul urban”, a declarat pentru Wall-Street Iancu Radulescu, redactorul sef Yuppy.ro.

Motivatia repozitionarii proiectului ne este oferita de CEO-ul InternetCorp, Mihai Seceleanu: “am ales sa facem tranzitia de la un target masculin la unul mai larg din doua motive, unul fiindu-ne oferit chiar de analiza la nivel de continut, care ne-a reliefat clar care sunt subiectele cele mai interesante pentru cititori si care este directia spre care trebuie sa evoluam. Cele mai importante au fost insa considerentele de business si analiza zonei de lifestyle masculin, care se monetizeaza dificil, in conditiile in care advertiserii prefera publicatiile sportive pentru a promova produsele dedicate strict barbatilor. Nu este ceva neaparat specific online-ului, publicatiile tiparite dedicate barbatilor inregistrand audiente reduse si probleme de monetizare. Sa nu uitam ca Sarbu, un vizionar al zonei media, a renuntat la licentele Playboy si Maxim inca din 2007, iar recent s-a anuntat ca Burda nu va mai prelungi licenta Men’s Health”.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Noiembrie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.