Publisher-ul cotidianului online Wall-Street.ro si Kudika.ro, unul dintre liderii pietei de profil din Romania, a relansat recent doua dintre produsele sale editoriale ghidul de shopping Envy.ro si site-ul de lifestyle urban Yuppy.ro.
Meli Melo - Paris: Envy.ro constituie o platforma utila de comunicare a campaniilor de imagine si a promotiilor
Vlad Popa, Client Service Director in cadrul InternetCorp, a mentionat pentru Wall-Street ca “Envy a inregistrat venituri din publicitate aproape duble in primele trei trimestre din 2009, fata de perioada corespunzatoare din 2008, in ciuda perioadei dificile cu care se confrunta piata de publicitate online la momentul de fata. Site-ul a evoluat peste asteptari din punct de vedere al traficului, in conditiile mentinerii caracteristicilor socio-demografice ale audientei, devenind un bun canal de comunicare pentru companiile din zona fashion & beauty si pentru magazinele online de profil” – opinie confirmata si de Adriana Vieriu, managerul www.beprecious.ro: “am ales Envy.ro pentru ca este primul ghid online de shopping. Cand spun primul ma refer la toate sensurile posibile: cel mai recunoscut, cel mai vizitat, cel mai apreciat si bine structurat pe nisa. Este si primul care s-a orientat catre putinele magazine online pentru femei care existau in 2007, beprecious.ro este unul dintre ele. Colaborarea cu Envy este un MUST HAVE pentru noi”.
O parere similara au si reprezentantii Meli Melo Paris: “mai mult decat un site de fashion, Envy.ro este un ghid virtual pentru femeile interesate de moda, frumusete si care doresc sa fie in pas cu ultimele tendinte. Pentru magazinul online Meli Melo - Paris, site-ul Envy.ro constituie o platforma utila de comunicare a campaniilor de imagine si a promotiilor de la momentul respectiv”.