Aniversarea a 90 de ani de la crearea marcii Danone si a 10 ani de la inaugurarea fabricii din Bucuresti, a fost un prilej memorabil de a aduce impreuna autoritati guvernamentale si locale, ambasadorul Frantei la Bucuresti, precum si alti membri ai corpului diplomatic francez, parteneri de afaceri, mass- media si compania Danone.
Aniversarea a 90 de ani de la crearea marcii Danone si a 10 ani de la inaugurarea fabricii din Bucuresti, a fost un prilej memorabil de a aduce impreuna autoritati guvernamentale si locale, ambasadorul Frantei la Bucuresti, precum si alti membri ai corpului diplomatic francez, parteneri de afaceri, mass- media si compania Danone.
„Ne mandrim cu statutul de continuatori ai unei istorii de 90 de ani de prezenta neintrerupta a marcii Danone pe piete din Europa, iar ultimii 20 de ani reprezinta, cred, perioada cea mai infloritoare, cand marca s-a extins pe toate continentele si a cucerit pozitia de lider mondial in domeniul produselor lactate proaspete.Si noi, echipa Danone Romania, am reusit nu doar sa devenim lideri detasati pe piata, dar si sa cucerim un loc in inima romanilor, carora le dedicam, zi dupa zi, stradaniile noastre si dorinta noastra de a fi cei mai buni”, declara Stephane Batoux, Director General Danone Romania.
Scurta istorie
In 1960, productia de iaurturi Danone ajunge la 194 milioane unitati pe an (peste o jumatate de milion de iaurturi pe zi), in comparatie cu cele 400 de iaurturi pe zi, produse la inceputuri in Barcelona.
In 1967, Danone fuzioneaza cu liderul francez pe piata branzeturilor – Gervais, luand astfel nastere compania Gervais-Danone. Un alt moment important in istoria companiei Danone este fuziunea, in 1987, a Gervais-Danone cu Boussois-Souchon-Neuvesel (BSN), companie fondata de familia lui Antoine Riboud.
In 1994, dupa o serie de achizitii, printre care apa minerala Evian si producatorul european de biscuiti General Biscuit, detinator al marcii LU, compania BSN devine Groupe Danone, luand numele celui mai cunoscut brand din portofoliu.