Setari Cookie-uri

90 de ani dedicati nutritiei sanatoase

Aniversarea a 90 de ani de la crearea marcii Danone si a 10 ani de la inaugurarea fabricii din Bucuresti, a fost un prilej memorabil de a aduce impreuna autoritati guvernamentale si locale, ambasadorul Frantei la Bucuresti, precum si alti membri ai corpului diplomatic francez, parteneri de afaceri, mass- media si compania Danone.

In anul 1996, Antoine Riboud se retrage din functia de CEO al Danone si este succedat de fiul sau Frank. Sub noua conducere compania a continuat sa se dezvolte si sa isi extinda operatiunile in noi zone geografice. Punand accentul pe sanatate, Grupul a luat decizia sa cedeze divizia de biscuiti si a achizitionat compania Numico, lider european in alimentele pentru copii. In prezent, Danone are patru divizii: produse lactate proaspete, ape minerale, alimente pentru bebelusi si nutritie clinica.

Danone acopera cu produsele sale intreaga gama de nevoi nutritionale ale oamenilor: copii, adolescenti si parinti, dar si persoane cu nevoi speciale (fara zahar, fara grasime sau care primesc nutritie clinica) – toti cei care doresc sa se mentina sanatosi, printr-o alimentatie echilibrata si completa.

“Cu o prezenta semnificativa in piata, in 47 de tari, cu 49 unitati de productie, Grupul Danone este acum exponentul unei strategii de succes, in aceeasi masura in care este purtatorul unor valori respectate – umanism, deschidere, proximitate, entuziasm, si al unei misiuni asumate – aceea de a aduce in fiecare zi, cat mai multor oameni din intreaga lume, sanatate printr-o nutritie echilibrata. La forta stiintifica, tehnica si de inovare a companiei se aliniaza calitatea si daruirea oamenilor sai, adevaratii fauritori si pastratori ai companiei si ai marcii”, declara dr. Bogdan Ioachim, Director Comunicare, Nutritie si Stiinta, Danone Romania.

Dupa aproape un secol de la lansarea primului iaurt Danone, inovatia in domeniul sanatatii ramane o prioritate in cultura Grupului Danone. DANONE inseamna acum numarul 1 in lume in domeniul produselor lactate proaspete, numarul 2 in lume in domeniul apei imbuteliate, in domeniul alimentelor pentru copii si al nutritiei medicale. Cu o forta stiintifica remarcabila, cu marci puternice si lider in inovatii, Danone promite sa adauge si un viitor frumos la remarcabila sa istorie.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
18 Decembrie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.