Aniversarea a 90 de ani de la crearea marcii Danone si a 10 ani de la inaugurarea fabricii din Bucuresti, a fost un prilej memorabil de a aduce impreuna autoritati guvernamentale si locale, ambasadorul Frantei la Bucuresti, precum si alti membri ai corpului diplomatic francez, parteneri de afaceri, mass- media si compania Danone.
Danone acopera cu produsele sale intreaga gama de nevoi nutritionale ale oamenilor: copii, adolescenti si parinti, dar si persoane cu nevoi speciale (fara zahar, fara grasime sau care primesc nutritie clinica) – toti cei care doresc sa se mentina sanatosi, printr-o alimentatie echilibrata si completa.
“Cu o prezenta semnificativa in piata, in 47 de tari, cu 49 unitati de productie, Grupul Danone este acum exponentul unei strategii de succes, in aceeasi masura in care este purtatorul unor valori respectate – umanism, deschidere, proximitate, entuziasm, si al unei misiuni asumate – aceea de a aduce in fiecare zi, cat mai multor oameni din intreaga lume, sanatate printr-o nutritie echilibrata. La forta stiintifica, tehnica si de inovare a companiei se aliniaza calitatea si daruirea oamenilor sai, adevaratii fauritori si pastratori ai companiei si ai marcii”, declara dr. Bogdan Ioachim, Director Comunicare, Nutritie si Stiinta, Danone Romania.
Dupa aproape un secol de la lansarea primului iaurt Danone, inovatia in domeniul sanatatii ramane o prioritate in cultura Grupului Danone. DANONE inseamna acum numarul 1 in lume in domeniul produselor lactate proaspete, numarul 2 in lume in domeniul apei imbuteliate, in domeniul alimentelor pentru copii si al nutritiei medicale. Cu o forta stiintifica remarcabila, cu marci puternice si lider in inovatii, Danone promite sa adauge si un viitor frumos la remarcabila sa istorie.