NESCAFE a lansat site-ul www.nescafe.ro, o invitatie la cafea si distractie adresata tuturor internautilor si pasionatilor de cafea. Aplicatiile inedite ii introduc pe utilizatori intr-o lume interactiva, site-ul oferind in acelasi timp informatii utile privind consumul de cafea. Site-ul prezinta povestea cafelei solubile, cele mai noi promotii NESCAFE, precum si retete pentru prepararea celor mai gustoase tipuri de cafea. In sectiunea Cafea si sanatate se regasesc articole despre beneficiile cafelei solubile si efectele consumului de cafea asupra sanatatii corpului, iar Cana cu noutati ofera detalii despre cele mai noi proiecte media desfasurate de NESCAFE. Meniul este completat de prezentarea produselor NESCAFE (NESCAFE Brasero, NESCAFE Red Cup, NESCAFE Gold, NESCAFE Espresso, NESCAFE Cappuccino, NESCAFE 3in1, NESCAFE Frappe). Elementul de originalitate il constituie platforma „Tu ce cafea esti azi?”, in functie de preferintele mentionate de utilizatori, acestia fiind directionati catre unul dintre cele trei microsite-uri: Intimacy, Energy si Sophistication. NESCAFE Energy reda ritmul muzicii si al orasului, reprezentand o platforma de distractie pentru utilizatori si oferindu-le posibilitatea de a afla care sunt cele mai incitante evenimente din oras. NESCAFE Intimacy contine teste de personalitate care releva toate tipologiile de „cafegii” si testeaza gradul de romantism. NESCAFE Sophistication ii indeamna pe utilizatori sa povesteasca experientele personale legate de cafea, cuprinde recomandari de filme, lectii de dans virtuale si quiz-uri de bune maniere. “Prin lansarea platformei online www.nescafe.ro am creat un loc special pentru consumatori, pentru ca ne dorim sa ne cunoasca cat mai bine si in acelasi timp sa primeasca informatii utile privind consumul de cafea. De aceea, utilizatorii vor avea acces in permanenta la cele mai noi stiri comunicate de brandul NESCAFE, avand in acelasi timp ocazia de a explora o lume a distractiei impreuna cu cei mai buni prieteni. Cafeaua este un ingredient principal pentru clipele placute din timpul zilei, site-ul fiind creat in jurul celor mai bune pretexte in care savuram o cafea, precum distractia cu prietenii sau momentele intime petrecute cu cel drag.”, declara Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager NestlE Beverages.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: