Setari Cookie-uri

Romanii din industria erotica: Cum vinde sexul

"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Cine sunt romanii care au joburi si afaceri legate de industria erotica? Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

Dincolo de “descrierea postului” in termeni rigizi, Anca Musat povesteste ca foarte multe persoane cu care interactioneaza vad partea amuzanta a functiei si initiaza discutii haioase, dar altele considera ca a lucra in aceasta industrie presupune profesionalism adevarat. “Pentru mine, este pur si simplu un job in care, pe langa faptul ca stabilesc strategia locala de comunicare a unei marci foarte generoase din punct de vedere creativ, totul se desfasoara absolut normal - analize, rapoarte, bugete, negocieri - , pe scurt, lucruri foarte serioase, explica directorul din cadrul Reckitt Benckiser Romania.

Ce spun “cifrele” despre piata de prezervative din Romania? Consumul de prezervative per numarul de locuitori este mult sub media europeana sau chiar sub cea a tarilor din Europa de Est, fiind in scadere in ultima perioada. Astfel, un roman cumpara mai putin de un prezervativ pe an (0,98 bucati), de doua ori mai putin fata de un ungur sau de doua ori si jumatate mai putin fata de un polonez (2,59 bucati/an). In Bulgaria, se inregistreaza un consum de 1,38 bucati/an, iar in Croatia – de 1,21 bucati/an.

“In Romania, in 2010 s-a inregistrat o scadere anuala a pietei prezervativelor cu 11% in valoare si 18% in volum”, spune Musat, citand datele companiei de cercetare a pietei Nielsen. In tarile din regiune insa, piata de prezervative a ramas constanta, cu o variatie de plus-minus 5%.

Oficialul Reckitt Benckiser spune ca Durex a avut o evolutie buna in valori absolute, majorandu-si cota de piata cu 6% in valoare, pana la 63%, si 8% in volum in 2010 comparativ cu 2009.

Mihaila, Playboy: Trebuie sa conving vedetele sa se dezbrace

Catalin Mihaila (foto) are 34 de ani si din septembrie anul trecut a intrat (dupa cum descrie cu propriile cuvinte) in “clubul select al celor 25 de redactori sefi ai editiilor internationale Playboy”, cea mai cunoscuta revista de lifestyle masculin la nivel mondial.

“E un privilegiu. Lumea Playboy este o lume fascinanta, plina de culoare si miez. Stiati ca unul din cele mai prestigioase festivaluri de jazz din lume este Playboy Jazz Festival? Playboy nu e doar despe nuduri...”, spune Mihaila despre functia sa.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
30 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.