Setari Cookie-uri

Romanii din industria erotica: Cum vinde sexul

"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Cine sunt romanii care au joburi si afaceri legate de industria erotica? Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

“Barbatii care citesc Playboy sunt barbatii care inteleg ca doar evoluand in cariera pot accesa un mod de viata interesant, pot evolua in compania celor mai frumoase femei, la volanul celor mai ravnite masini, in locatiile exclusiviste. Noi ii conducem in aceasta calatorie si le aprindem imaginatia: <<Cum ar fi daca?>>. Nimic nu a impins lumea inainte asa cum au facut-o visarea si aspiratiile inalte”, spune Mihaila.

Insa din 2004, de cand a inceput sa lucreze in acest domeniu au aparut unele schimbari in ceea ce priveste felul in care este citita publicatia.

“Cititorii consuma mult mai rapid totul, au incursiuni masive in online, iar dovada sta inclusiv in site-ul www.playboy.ro care are un trafic bun, dar cititorii care isi permit sa plateasca pentru un produs premium au ramas fideli editiei tiparite, care isi propune un alt nivel in abordarea lumii Playboy. Revista propune o imersiune intr-o lume a fanteziei si a visarii, doua elemente care intotdeauna au provocat evolutia personala.

Cum este sa realizezi o astfel de publicatie? “Nu este nici mai usor nici mai greu decat orice alta publicatie din segment, dar e cu siguranta mult mai interesant. Partea mai grea este alegerea vedetei de coperta, gest de o covarsitoare importanta pentru vanzari. Trebuie mult fler si experienta pentru asta”, afirma managerul.

Ionita, Attraction Club: Reputatia este esentiala pentru un club de swingers

“Casatorita, mama a doua fetite, 30 de ani” se recomanda Roxana Ionita (foto), patroana si managerul Attraction Club, primul club de swingers din Bucuresti.

A deschis localul in vara lui 2010, pornind de la o idee noua pentru piata locala de divertisment. “E un business in care lumea cauta credibilitate si profesionalism, iar eu cred ca am fost, mai ales ca femeie, persoana potrivita la momentul potrivit”, povesteste Roxana Ionita.
Citește și:

Kudika
30 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: