Setari Cookie-uri

Romanii din industria erotica: Cum vinde sexul

"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Cine sunt romanii care au joburi si afaceri legate de industria erotica? Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

De asemenea, deschiderea clientilor catre proceduri mai putin cunoscute pana de curand la noi, cum ar fi cele care tin de “chirurgia intima” a crescut de la unu-doi pacienti pe an in 2000, pana la doi-trei pe luna in 2011, potrivit lui Dobos.

“Se spune ca nu noi ne alegem meseria, ci ca meseria ne alege pe noi. Nu ma vad facand altceva in afara de medicina, de chirurgie estetica. Satisfactia pe care ti-o da fiecare caz reusit este enorma. Sunt cazuri in care un retus chirurgical poate schimba radical viata unui om. Nu pot nega ca exista si satisfactii materiale si ca a lucra cu frumusetea umana este placut in sine”, conchide chirurgul.

Dr. Dobos a absolvit cursurile de medicina generala si cele de stomatologie ale Institutului Medico-Militar, din Targu-Mures si a efectuat stagii de chirurgie in centre universitare din Targu-Mures, Iasi, Bucuresti, Cluj si Galati.

Enea, Erotica: Cele mai bune vanzari au fost de Craciun si de Valentine’s Day

Dragos Enea (foto), 41 de ani, a intrat pe piata sex shop-urilor in urma cu zece ani, iar astazi controleaza o retea de cinci magazine in Bucuresti si unul online, precum si 25% din piata de profil, potrivit propriilor aprecieri.

“In anul 2001 am deschis primul magazin la Piata Universitatii. Aceasta este o nisa de piata foarte ingusta dar care se adreseaza unei categorii de varsta foarte largi (18-60 ani), toata lumea are o viata sexuala. Din aceasta cauza m-am gandit ca afacerea ar trebui sa mearga”, spune Dragos Enea, managerul retelei Erotica.

Chiar si dupa zece ani, publicul roman este, in continuare, destul de reticent cand vine vorba de produse erotice, din cauza preconceptiilor si a pudorii.

“Sunt inca destul de putini oameni care ne trec pragul (intr-un magazin intra intre 10-20 persoane/zi). Multi sunt pudici care nici macar nu au curiozitatea sa afle ce se gaseste intr-un astfel de magazin. Daca insa trec de aceasta falsa pudoare si ne trec pragul, raman placut surprinsi sa vada ca nu toate produsele pe care le vindem la sex shop se adreseaza strict vietii sexuale intime si au sansa sa gaseasca si articole de imbracaminte pentru femei si barbati – produse unicat foarte dragute pe care nu le gasesc in alta parte”, considera Enea.
Citește și:

Kudika
30 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: