Setari Cookie-uri

Romanii din industria erotica: Cum vinde sexul

"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Cine sunt romanii care au joburi si afaceri legate de industria erotica? Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

Cu toate acestea, exista si categorii de clienti care nu se lasa intimidati si vin regulat la sex shop pentru a afla ce mai e nou sau pentru a-si condimenta viata de cuplu. Cei mai fideli clienti raman, insa, cei cu profesii “conexe”, care au nevoie de accesorii si obiecte de vestimentatie speciale si specifice muncii lor.

“Romanii sunt mai degraba pudici, cu exceptia fetelor care fac chat si a celor care lucreaza pe la saloanele de masaj erotic, care n-au nici o problema sa ne treaca pragul”, spune managerul retelei Erotica.

Cum regula de aur a comertului de orice fel spune ca daca exista cerere, se va gasi si oferta, pudicii romani au o solutie alternativa: comandarea produselor de pe Internet.

“Multe persoane mai pudice nu vor sa vina la magazin si cumpara din magazinul nostru online, asigurandu-si astfel anonimatul. Altele sunt foarte ocupate si de aceea prefera shoppingul de pe Internet. Livrarile la comenzile online se fac in aceeasi zi, ceea ce reprezinta un avantaj suplimentar pentru clientii mai timizi”, adauga Enea.

Fiind vorba de produse a caror utilitate creste in cuplu, este de inteles de ce vanzarile in sex shop-urile din Romania cresc in perioada sarbatorilor si mai ales de Ziua Indragostitilor.

“Am inregistrat o crestere substantiala a vanzarilor de sarbatori si vara. Cele mai bune momente au fost de Craciun si de Valentine’s Day. In acele zile foarte multi isi aduc aminte sa faca sau sa-si faca un cadou, precizeaza managerul.
Cele mai cautate produse raman jucariile erotice, in timp ce pe segmentul articolelor bondage si a vestimentatiei din latex si lac se inregistreaza “scaderi semnificative” anul acesta.

Desi produsele din sex shop-uri au scopuri recreationale si romanii sunt destul de pudici in aceasta privinta, Dragos Enea estimeaza ca piata din Romania va atinge anul acesta suma de 1 milion de euro. Motorul acestei cresteri vor fi, in viziunea sa, lunile de vara, cand vanzarile cresc cu pana la 90% in magazinele cu acest profil.

Dragos Enea a absolvit Institutul Politehnic Bucuresti - Facultatea de Transporturi. Reteaua Erotica activeaza in prezent prin intermediul a cinci magazine din Bucuresti si unul online.
Citește și:

Kudika
30 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: