De secole , oamenii au incercat sa desluseasca personalitatea unei persoane, doar uitandu-se la fata ei.
Cum te ajuta ochii unei persoane sa descifrezi daca este sincera sau nu?
Facuta faimoasa de catre Richard Bandler si ideile sale de Programare Neuro Lingvistica, aceasta idee descifreaza modul in care oamenii jongleaza (involuntar) cu privirea, indicand exact, fara sa-si dea seama, ceea ce gandesc.
Daca pui cuiva o intrebare si se uita in dreapta (stanga ta), inseamna ca-si acceseaza partea creativa a creierului, care indica o constructie vizuala. Daca se uita in stanga inseamna ca-si acceseaza memoria vizuala si este mai probabil sa spuna adevarul decat in primul caz. Astfel, daca se uita direct spre dreapta indica o constructie asistata (o minciuna) , iar spre stanga este memoria asistata (adevarul).
Cand este intrebat ceva, in mod normal o persoana dreptace va privi (asa cum te uiti tu la ea):
• In sus si la stanga: Oamenii se uita astfel atunci cand isi imagineaza ceva sau cand se gandesc la ceva. Spre exemplu, daca intrebi "Cum arata un taur albastru" ar trebui sa se uite in stanga sus pentru a-si imagina.
• In sus si la dreapta: Este privirea pe care o are cineva care incearca sa-si aminteasca un lucru. Spre exemplu, daca il intrebi "Ce culoarea aveau peretii camerei tale in copilarie", ar trebui sa priveasca in dreapta sus pentru a-si aminti.
• La stanga: Este modul in care iti intorci privirea cand trebuie sa iti imaginezi un sunet.
• La dreapta: In acea parte te uiti cand ti se spune sa iti aduci aminte de un sunet.
• In jos si la stanga: Astfel te uiti daca trebuie sa-ti aduci aminte de un miros, gust sau de o emotie.
• In jos si la dreapta: Este privirea persoanelor care sunt absorbiti in ganduri si aleg sa vorbeasca singur
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Andreea Marin, mai mândră ca niciodată de fiica sa! Violeta, discurs la Palatul Parlamentului: Au transformat un...
- Interviu Laura Maier: de la pasiunea pentru fashion, la succesul de pe TikTok
- EMIRATUL RAS AL KHAIMAH LANSEAZĂ O NOUĂ CAMPANIE DE PROMOVARE A DESTINAȚIEI, AVÂND CA PROTAGONISTĂ O PISICĂ SIMPATICĂ