Conduc afaceri de zeci si sute de milioane de euro si se simt confortabil pe un teritoriu in care, de cele mai multe ori, femeile au ultimul cuvant. Razvan Diratian, George Popescu si Mircea Turdean vorbesc pentru Wall-Street.ro despre cum fac performanta intr-o piata evaluata la 500 mil. euro.
Noi angajari: Daca in perioada de boom ajunsesem cumva chiar si la o situatie stranie in care se facea “o licitatie” pentru joburi, in perioada aceasta lucrurile s-au apropiat de normal. Toate persoanele noi cauta dezvoltarea la locul de munca, nu mai discutam doar de un beneficiu material. Fluctuatia de personal este destul de mica in cadrul Avon, avem o echipa relativ stabila si de-a lungul anilor am promovat in pozitii regionale foarte multe personale. La acest moment in centrul si sud-estul Europei toate echipele de management sunt conduse de romani. Am avut in jur de 15 recrutari in primele luni ale anului si mai avem in jur de 3 pozitii disponibile.
Management post-criza: Incerc sa nu compromit proiecte mari la care stiu ca se va lucra luni bune. Discutam la modul concret strategia pentru anul viitor, am discutat in linii mari planurile pe 3 ani. Obiectivul pentru acest an este cresterea cotei de piata. Vrem sa ne pastram toti clientii chiar daca ei comanda valori mai mici de la noi.
O fabrica in Romania: Deocamdata, planul pe 3 ani nu vizeaza o fabrica Avon in Romania.
Citeste in continuare povestea lui George Popescu, Amway - Drumul de la programator la CEO si a lui Mircea Turdean, Farmec, care lucreaza de 18 ani in afacerea familiei .
Sursa: Wall-Street.ro