Hraneste un catel!, o campanie de ajutorare a cateilor din adaposturi

Hraneste un catel!, o campanie de ajutorare a cateilor din adaposturi
Kudika
14 Noiembrie 2011

Pentru fiecare tricou al campaniei cumparat de pe Bumbac100, utilizatorul va dona 1 kilogram de mancare adaposturilor din Bucuresti.

In perioada 10 noiembrie - 10 decembrie, Bumbac100, alaturi de Royal Canin si Adoptiicaini.ro, lanseaza campania "Hraneste un catel!" - campanie de implicare a publicului pentru a ajuta cu hrana cateii din adaposturi.
campania Hraneste un catel
Mecanismul este unul simplu: orice utilizator de facebook interesat sa participe la aceasta initiativa poate sa doneze hrana catre adaposturile din Bucuresti prin intermediul unei aplicatii. Aplicatia va fi gazduita pe pagina de facebook a Bumbac100 si scopul ei este sa incurajeze cat mai multe persoane sa se implice si sa contribuie la donatii: fiecare utilizare inseamna 100g, iar cantitatea totala oferita de catre Royal Canin - o tona de hrana.

Pentru fiecare tricou al campaniei cumparat de pe Bumbac100, utilizatorul va dona 1 kilogram de mancare adaposturilor din Bucuresti.

Organizatorii vor sa arate ca si cel mai mic gest conteaza pentru a putea atinge obiectivul: sa ofere cateilor din adaposturi sansa de a-si gasi un camin.

Aplicatia "Hraneste un catel!" presupune ca fiecare utilizator sa creeze un design de tricou prin care arata ca sustine cauza noastra. Aplicatia este interactiva si usor de folosit, iar pentru fiecare tricou realizat, 100 de grame de hrana vor fi donate pentru cateii din adapost. Un efort mic pentru un gest mare!

Organizatorii au luat aceasta initiativa din dorinta de a veni cu un raspuns concret unei probleme grave si cat se poate de reale: lipsa hranei pentru cateii din adaposturi.

"Cu toate ca prin aceasta campanie vrem sa aducem o schimbare in viata de zi cu zi a cateilor, lucrurile nu trebuie sa se opreasca aici, ci trebuie ca impreuna sa gasim o solutie pe termen lung de a imbunatati calitatea vietii acestor animale si sa incurajam mai mult adoptiile." (A. Pileandra – Marketing Manager, Royal Canin Romania)

"Imi doresc ca fiecare dintre noi sa se implice activ in aceasta actiune si sper ca acest exercitiu va fi facut de cat mai multi. Tot ceea ce vreau este ca oamenii sa constientizeze ca fiecare gest pe care il fac, conteaza, mai ales daca efortul este cumulat." (Alexandru Naftanaila - fondator Bumbac100)

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri