activitati distractive

Sportul este o unul dintre cei mai importanti factori care contribuie la un stil de viata sanatos. El nu ne ajuta doar sa ne mentinem silueta supla, ci are o multime de beneficii pentru trupul si mintea nostra. Miscarea te ajuta sa tii departe bolile cardiovasculare, diabetul, dar si depresia sau alzheimerul atrag atentia specialistii de la NHS (National Health System) din Marea Britanie.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Iti propunem o lista de cinci activitati distractive, care te vor ajuta sa te indragostesti de sport si miscare si care sunt perfecte pentru sezonul cald.

Inlocuieste masina cu bicicleta

Vest europenii au facut de mult pasul catre bicicleta si rar mai apeleaza la automobil pentru drumurile pe care le au de facut zilnic. In Germania si Danemarca exista deja autostrazi special concepute pentru ciclisti, dupa ce tot mai multe persoane au vazut in mersul pe bicicleta o modalitate de a se mentine in forma, dar si de a parcurge distante medii si lungi fara sa afecteze mediul inconjurator.

Bicicleta iti ofera libertate infinita in comparatie cu masina si este un mijloc de transport care te va ajuta sa descoperi noi locuri interesante din orasul tau. Arunca un ochi pe acest site de biciclete si vei descoperi o multime de modele potrivite pentru orice tip de activitate – de la bicicletele clasice, de oras, pana la cele de munte sau cursiere. Tot acolo vei gasi si biciclete pliabile, practice si usor de transportat oriunde.

Seara la plimbare cu rolele

O alta modalitate de a face sport fara sa stai inchisa intr-o sala de fitness este plimbatul pe role. Daca petreci o ora pe role, poti arde intre 300 si 600 de calorii, scriu cei de la healthfitnessrevolution.com.

Seara, dupa ce te intorci de la birou, te poti pune in miscare cu ajutorul rolelor, asa ca petrece o ora in parc explorand toate aleile lui. Este o activitate distractiva care te va ajuta sa iti pui ordine in ganduri la finalul zilei, dar si sa iti mentii silueta supla.

sport

Trotineta, practica si rapida

Au apus de mult zilele in care trotineta era considerata doar o jucarie pentru copii. Tot mai multi adulti o folosesc pentru transport. Modelele pliabile sunt foarte practice si usoare, asa incat trotineta poate fi dusa cu usurinta in mana si poti intra cu ea in autobuz, tramvai sau metrou. Este practica si atunci cand iesi in oras, pentru ca poate fi pusa chiar langa masa.

Trotineta nu este la fel de rapida precum o bicicleta, insa si ea poate fi utilizata pentru drumul pana la serviciu; deja vedem pe strada o multime de persoane care o utilizeaza zilnic.

Inotul, sportul perfect pentru vara

Vara, cand temperaturile caniculare ne dau batai de cap, inotul este solutia perfecta pentru a imbina sportul cu distractia. Mai mult decat atat, potrivit livestrong.com, el este un sport care lucreaza intreg corpul – muschii picioarelor, ai bratelor, dar si cei abdominali. Este si un sport de anduranta, avand efecte benefice asupra sistemului cardiovascular.

Poti merge la inot dis de dimineata, inainte sa ajungi la birou. Iti va pune toti muschii la treaba si te va inviora pentru o zi cat mai productiva.

miscare

Dansul, arta pe ritm

Vara este momentul perfect pentru a incepe un curs de dans. Ai la dispozitie o multime de stiluri, de la street dance, la cele latino, la vals sau tango. Indiferent ce ai alege, dansul este o modalitate excelenta de a te mentine in forma, de a te distra si destinde, dar si de a cunoaste persoane noi si interesante.

Cu siguranta vei gasi un stil de dans pe gustul tau, care sa te ajute sa faci si miscare, dar si sa te destinzi dupa o zi stresanta la serviciu. Dansul contribuie la scaderea nivelului de cortizol, hormonul stresului, si implica doua lucruri relaxante pentru mintea ta – sportul si muzica.

Acestea sunt doar cateva dintre activitatile de care te poti bucura pe timpul verii si de pe urma carora poti avea nenumarate beneficii. Care dintre ele ti-a starnit interesul?

Sursa foto: Shutterstock

6 trucuri pentru o vară magică
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: