iertareStii ca iertarea este cheia catre eliberarea de un trecut dureros insa sunt situatii in care aceasta pare imposibila. Insa cu cat mai greu ti se pare sa ierti o persoana, cu atat mai important este sa o faci. Alfel, vei continua sa cari un bagaj care iti va ingreuna drumul. Iata trei pasi care te vor ajuta sa ierti.

Citate despre iertare: Numai cei curajoși știu să ierte

1. Renunta la furie

Poate fi tentant sa nu renunti la manie. Uneori simtim ca avem tot dreptul sa ne simtim furioase. Uneori ne simtim ca furia noastra este un mod legitim de a-l "pedepsi" pe vinovat. Alteori, ne agatam de furia noastra doar pentru ca ni se pare ca este ultima legatura pe care o mai avem cu persoana care ne-a ranit. A renunta la ea poate genera un gol.

Furia este o emotie puternica si sanatoasa atunci cand este traita si eliberata. Renuntarea la furie nu va crea un gol, din contra. Caci furia creeaza un gol in viata noastra, blocand posibilitatea unor noi relatii si noi oportunitati. Renuntarea la furie iti va da mai multa vitalitate, iti va reda increderea si puterea personala.

2. Accepta situatia asa cum este

Acceptarea joaca un rol important in iertare. Accepta pierderea: a relatiei tale cu acea persoana, a furiei tale. Accepta faptul ca ai investit timp si energie intr-o relatie sau un proiect si ca rezultatele nu sunt pe masura asteptarilor rale. Accepta ca ai fost ranita si ca, poate, ceea ce se intampla acum nu este corect fata de tine. Accespta responsabilitatea pentru situatia in care te afli si mergi mai departe. Nimeni nu ne poate rani cu adevarat. Iar reactiile - de manie, suparare, frustrare, tristete sunt exclusiv ale noastre.

Cum sa ierti oamenii care te-au ranit (si cum sa te ierti chiar si pe tine)
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: