Atunci cand mintea tace si inima vorbeste, ne simtim mai usoare si mai pline de energie si de iubire. Iata opt trucuri pentru calmarea mintii pe care le poti pune in practica de indata.

Cum sa iti calmezi mintea

calmarea mintiiFoto: pathdoc, Shutterstock

1. Asculta muzica

Muzica are un efect terapeutic. Fa-ti un playlist si asculta piesele preferate la inceputul sau sfarsitul zilei. Nu trebuie sa fie neaparat lente. Muzica ritmata, vesela este preferata de multe persoane ca un mijloc de elevare a constiintei.

2. Deseneaza

Nu trebuie sa fii artist pentru a beneficia de efectul terapeutic al unor activitati precum desenul sau coloratul. Acestea pun in functiune o alta parte a creierului ajutandu-l sa se echilibreze. Asadar deseneaza, tine un jurnal, scrie o scrisoare sau scrie trei fraze de recunostinta pe zi. Fa acest lucru intr-un spatiu desemnat pentru activitati creative.

3. Aprinde o lumanare

Aromaterapia nu este nimic nou, iar beneficiile mirosurilor relaxante sunt palpabile. Nu trebuie sa aiba loc intr-un decor elaborat pentru a fi eficienta. Daca nu ai o lumanare la indemana, un ibric cu apa fiarta in care adaugi cateva picaturi de ulei de menta, este la fel de eficient precum un difuzor de ulei esential.

4. Joaca-te constient

Orase precum Las Vegas iti amintesc ca adultii au nevoie de joaca. Aceasta este si mai eficienta cand este facuta in mod constient. Dezlegarea unui puzzle este un bun exemplu.

13 fapte uimitoare despre mintea ta subconștientă
Amintiri de vacanță: trucuri eficiente pentru cele mai bune poze în concediu
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: