Unul dintre aspectele pozitive ale momentelor dureroase este acela ca ne permit sa crestem, sa evoluam si sa ne transformam.

5. Iarta-te

Nu te poti detasa de trecut pana cand nu inveti sa ierti si, mai ales, sa te ierti. Poate ca te invinuiesti pentru ca nu ai fost mai atenta sau nu ti-ai ascultat intuitia. Oricum, nu prea mai conteaza. Invata ce ai de invatat si iarta-te.

6. Rupe cercul

Atunci cand esti ranita emotional, tendinta este sa te concentrezi atat de mult asupra problemei incat sa o agravezi. Asa cum mi-a recomandat un prieten, muta-ti focusul asupra a ceea ce iti doresti. Foloseste tehnici precum yoga, exercitii de respiratie sau meditatie pentru a te elibera de durere.

7. Inconjoara-te de oameni care te iubesc

Acestia pot include familia, prietenii, vecinii sau colegii. Fiecare dintre ei va avea propriul mod de a te ajuta. Un umar care sa se sprijine, o ureche care te va asculta, cineva care iti va reaminti de scopul vietii si te va ajuta sa iti regasesti bucuria de viata.

8. Valideaza-ti sentimentele

Acorda-ti permisiunea sa te simti ranita, trista, sau suparata. Permite-ti sa iti simti emotiile caci aceasta este calea spre acceptarea si depasirea acestora. Si, ulterior, la eliberarea lor si gasirea pacii interioare.

Foto prima pagina: frankie’s, Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: