Strategii antistres: învățături de la Osho

Strategii antistres: învățături de la Osho

Mia
7 Februarie 2018

Câți dintre noi știu să se bucure de tăcere? Câți dintre noi îndrăznesc să coboare în propria lor inimă și să descopere frumusețea și pacea care și-au făcut lăcaș acolo? Cine are curaj să stea singur cu propriile gânduri și să facă pace cu ele?

Odată ajunși să ne controlăm propria minte, înseamnă că am câștigat mai mult de jumătate din bătălia pe care unii dintre noi suntem nevoiți să o purtăm întreaga viață cu noi înșine. O bătălie izbucnită din dorința de a controla exteriorul , de a deține controlul fiecărei secunde, de a cunoaște cât mai multe, fără să realizăm că ce contează cu adevărat este doar interiorul nostru și că uneori mai puțin contact cu exteriorul înseamnă mai multă pace interioar.

Foarte importantă este stabilirea legăturii corp-minte. Când cele două ajung să lucreze împreună, să se înțeleagă, în interiorul nostru se instalează pacea, recunoașterea și bucuria.

Cartea "Meditații pentru oamenii ocupați - Strategii antistres pentru cei care nu au timp să mediteze" prezină o serie de tehnici de relaxare, simple și motivante, care promit să ne ajute să pătrundem cu ușurință în starea de meditație. Aici găsim răspunsurile la întrebările legate de meditație.

Osho este unul dintre cei mai controversați lideri spirituali din secolul XX. Cărțile, discursurile și învățăturile lui și-au lăsat amprenta în viețile a mii de oameni din toate colțurile lumii. Și continuă să o facă și în zilele noastre. Sunt peste 600 de volume traduse în peste 50 de limbi, numeroase înregistrări audio și video, dar și centre de meditație și terapie Osho în întreaga lume.

Sursa Foto Front Page: Shutterstock/By Matej Kastelic

Articole video recomandate

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri