Setari Cookie-uri

Temu reacționează după criticile lui Mihai Bendeac despre covoarele comandate: Oferim garanție de returnare a banilor

IN ACEST ARTICOL:

Mihai Bendeac a avut o experiență neplăcută cu Temu, după ce a comandat două covoare de pe site. Ce s-a întâmplat, de fapt?

Compania Temu a reacționat oficial după ce Mihai Bendeac a făcut publică experiența sa neplăcută cu o comandă de covoare. Actorul s-a plâns pe rețelele sociale că, în loc de cele două covoare pe care le-a comandat, a primit „niște cârpe”, pe care le-a descris drept „definiția sărăciei”.

Reacția reprezentanților Temu

În urma postării, Temu a transmis un comunicat în care a clarificat politica sa privind returnarea produselor și a subliniat faptul că oricare client nemulțumit poate returna produsele într-un interval de 90 de zile, cu restituirea banilor.

„Considerăm că este important să prezentăm o perspectivă echilibrată și luăm foarte în serios acuzațiile menționate. Prin urmare, dorim să oferim informații suplimentare care ar putea clarifica situația. Temu garantează o politică de returnare a banilor de 90 de zile pentru produsele care nu corespund așteptărilor, iar în cazul întârzierilor la livrare, oferim un credit de 25 de lei”, au declarat reprezentanții companiei.

Citește și:

Desigur, Mihai Bendeac nu a confirmat încă dacă a returnat produsele sau dacă va beneficia de politica de returnare a companiei. Actorul povestea cum, după aproape două luni de așteptare, a primit un pachet mic și ușor, care conținea doar materiale de calitate foarte scăzută, complet diferite față de produsele descrise pe site.

Experiența lui Mihai Bendeac cu Temu

Mihai Bendeac a spus că a fost extrem de dezamăgit de experiența sa cu Temu.

„Am zis să îmi schimb și eu două covoare, de la living. Am căutat covoare pe Google și mi-au apărut, instantaneu, două covoare exact cum voiam eu. M-am uitat la preț, unul era 180 de lei. Celălalt, pentru că era mai mare, era vreo 240 de lei. Am zis că am dat lovitura, o fi vreo promoție. Arătau extraordinar, eu nu auzisem nimic despre acest site. Mi le-am comandat și nu m-am uitat când vin, dar m-am gândit că durează ceva mai mult. Eu am uitat complet de această comandă, dar la un moment dat am intrat pe mail. M-am uitat și scria ceva de genul că au ajuns în Kazahstan”, a spus Mihai Bendeac, pe Instagram.

Citește și:

    Apoi a continuat să povestească ce a primit la easybox.

    „Mai trece vreo săptămână, intru iar și văd că au ajuns la granița cu nu știu ce. Deja trecuse o lună și ceva, devenisem absolut fascinat. Devenise ca un serial pentru mine. Trecuseră aproape două luni și la un moment dat eram la studio, tocmai ce am terminat de montat ce aveam în ziua aia și văd un mesaj care îmi spunea că a ajuns comanda la easybox. Covoarele mele? Un covor de 1,80 pe nu știu cât și altul de 2,20 pe 20 la easybox?
    M-am dus spre casă, m-am oprit la easybox, când am pus mâna pe pachet mi-a scăpat mâna. Era un pachet extraordinar de mic și de ușor. Am ajuns acasă și când am deschis pachetul ăla erau efectiv niște cârpe. Dacă tu erai un om care are o casă, o mașină și cât de cât niște bani în cont, în momentul în care călcai pe covoarele alea nu mai aveai nimic. Erau definiția sărăciei”, a mai zis actorul.


    Pasionata de tot ce inseamna comunicare, scris si carti bune, m-am reorientat catre pasiunile mele dupa ce magia nasterii unui copil s-a produs si in cazul meu. Kinetoterapeut la baza, tehnician...

    Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: