comunicat de presa

Cum să-ți cureți aparatul tip filtru de cafea

strauss cafea

Strauss Coffee BV, una dintre cele mai mari companii de cafea din lume, a anuntat un nou proiect in parteneriat cu femei care cultiva cafea din diferite colturi ale lumii. Acest proiect este gandit pentru a oferi sprijin, la nivel global, fermelor conduse de femei, efectul dorit fiind de a imbunatati productia, de a produce in mod sustenabil cafea gustoasa, sustinand in acelasi timp femeile si promovand egalitatea in comunitatile de cafea din regiuni in curs de dezvoltare din intreaga lume.

Strauss Coffee a decis sa initieze acest proiect international unic, din dorinta de a pune in aplicare valorile esentiale ale companiei, in special nevoia emanciparii rolului femeii pe piata internationala a cafelei. Studiile arata ca femeile fac 70% din munca fizica, dar ca detin doar 15% din terenuri, din facilitatile necesare procesarii, sau din produsele comercializate. Atunci cand femeile fac cea mai mare parte din munca de pe camp, este estimata o imbunatatire cu 20%-30% a randamentului, ceea ce duce la o imbunatatire a calitatii cafelei. O implicare cu 2,5%-4% mai mare a femeilor-fermier a crescut productia in agricultura, iar acest lucru ar putea reduce cu 100-150 de milioane numarul oamenilor care nu au ce manca in intreaga lume.

Cand femeile controleaza veniturile familiei, ele cheltuie 90% pentru nevoile acesteia, comparativ cu numai 40%-50%, cat cheltuie barbatii. De asemenea, se remarca imbunatatiri si in sanatatea si nutritia copiilor.

Strauss coffee isi propune sa influenteze si sa sprijine cultura internationala a cafelei printr-o abordare consolidata a afacerii “de la ferma la raft”, pentru ca astfel se creeaza o legatura directa intre consumatorii nostri si originile produselor noastre - fermele, fermierii si modul acestora de a trai. Ca parte a strategei de sustenabilitate a companiei – o ceasca de cafea cu constiinta – acest proiect include 5 parteneriate cu asociatii ale femeilor care cultiva cafea din piata de dezvolatare pana la sfarsitul lui 2017. Parteneriatele vor include achizitionarea boabelor de cafea, dar si acordarea de suport financiar, expertize ale cafelei si mijloace tehnologice acestor asociatii, toate fiind menite sa imbunatateasca productivitatea si abilitatile in afaceri. Cafeaua din aceste parteneriate va fi folosita pentru brandurile din fruntea companiei, precum Elite Coffee, MK Fresh, Doncafe Fresh, dar si pentru editiile limitate din magazinele intenationale.

cafea

Trei parteneriate cu asociatii ale femeilor care cultiva cafea sunt deja in desfasurare in Africa, Asia sau America de Sud. In RD Congo, Strauss Coffee investeste in asociatia Reconstruirea Sperantelor Femeilor (RWH), o asociatie locala a femeilor congoleze care cultiva cafea in Bukavu, RD Congo. RWH militeaza pentru restabilirea increderii si a demnitatii femeilor intr-o tara care a fost catalogata ca fiind cel mai periculos loc din lume pentru a fi femeie. RWH lucreaza pentru a crea un spirit de antreprenoriat si de management de sine pentru femei, cu scopul de a creste nivelul de trai in comunitatile lor si in intreaga lor natiune.

Ca parte a acestui proiect, Strauss Coffee va finanta construirea si revitalizarea statiilor de spalare, training sezionier in agronomie, dar si traiul economic al femeilor, ajungand la 1.200 de femei care cultiva cafea. Proiectul este o colaborare cu Coffeelac, cel mai mare procesator de cafea si exportator de Arabica Coffee in RDC de Est si cu SHIFT Impact Solutions, o firma care se concentreaza pe dezvoltarea responsabila a lantului de aprovizionare si pe puterea economica a femeilor. Organizatia RWH a fost aleasa in primul rand pentru ca aceasta atinge standardele inalte impuse de Strauss Coffee in ceea ce priveste gustul. Cafeaua din Congo va fi comercializata incepand din acest an.

S-a lansat Kafune, cafeaua care-ti pune pe birou exuberanta Braziliei
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: