Setari Cookie-uri

Nuna NORR și Testul Plus

Numai un părinte știe ce e în sufletul lui și ce emoții trăiește, când se gândește la posibilitatea ca viața copilului lor este pusă în pericol. De aceea căutăm cele mai sigure și eficiente metode prin care să garantăm siguranța copiilor noștri încă din momentul în care ei sunt în pântecele mamei.

Comunicat de presă

Nu este un secret faptul că suedezii sunt foarte meticuloși și atenți când vine vorba de siguranța celor mici, de aceea standardele lor pentru siguranță și calitate sunt foarte înalte. Aceste norme se aplică și testului Plus, un test al siguranței scaunelor auto. Tommy Petterson a creat acest test cu 8 ani înainte să existe certificarea ECE R44, în 1983 și a devenit un supliment al acesteia. Testul Plus se asigură că cei mici sunt protejați în cazul expunerii la forțe frontale fatale, în cazul unui accident auto. Importanța siguranței auto pentru suedezi este motivul pentru care acest test este cu mult mai greu de trecut decât majoritatea testelor de siguranță auto.

Scaune auto

Câteva dintre caracteristicile care fac ca Testul Plus să fie unul dificil sunt viteza care este de 57 km/h, în timp ce testele standard aplică o viteză de 50km/h. Distanța redusă de frânare, ceea ce rezultă într-o forță a impactului mai puternică. Zona gâtului, capului și a coloanei sunt atent monitorizate cu ajutorul unor manechine (Q-dummies) dotate cu senzori foarte sensibili.

Citește și:

Scaunele auto sunt împărțite în două categorii și anume până la 18 kg și până la 25 kg. În ambele cazuri este măsurată forța la care este supus gâtul în cazul unui impact. Pentru scaunele din prima grupă, limita maximă este echivalentă cu 122 kg, iar pentru cea de a doua grupă este echivalentă cu 164 kg.

Capul unui bebeluș reprezintă 25% din corpul acestuia, un sfert din întregul corp, în timp ce capul unui adult reprezintă 6% din corpul acestuia. Bebelușii au un gât foarte fragil, cu 7 vertebre care se unesc cu măduva spinării. Este atât de fragil încât o mișcare puternică poate cauza paralizia. În momentul în care capul se apleacă foarte tare în față, vertebrele coloanei se deplasează, iar când se depărtează mai mult de 0,6 cm apare riscul paraliziei.

Citește și:

Scaune auto

Când se pune problema unui accident vertebrele se pot depărta până la 5 cm! În timpul unui accident frontal scaunul este oprit din a zbura în față de sistemul Isofix sau centuri, copilul este oprit de centuri sau shield, iar capul este oprit de gât care se întinde foarte tare.

În cazul scaunelor rear-facing, în poziția cu spatele la sensul de mers, în timpul impactului întregul corp este oprit, de scaun, iar forța este distribuită în mod uniform pe tot spatele, ceea ce scade considerabil riscul ca viața celui mic să fie pusă în pericol. În această poziție puterea forței asupra gâtului este de 5 ori mai mică.

Testul Plus este un test independent și voluntar, orice producător își poate înscrie produsul, rezultatele sunt valabile în toată lumea. Acest tip de test nu este reprodus altundeva în lume și nu este inclus în certificarea ECE R. Scopul acestuia este să se asigure că un copil/bebeluș este protejat de scaunul său auto în cazul unui impact frontal mortal, în special în zona gâtului, capului și a coloanei, acestea sunt punctele cu cel mai mare focus. Suedia este lider mondial când vine vorba de siguranța auto a celor mici.

Citește și:

Deși testul este voluntar, un produs trebuie să îndeplinească câteva criterii pentru a putea participa. Greutatea maximă de utilizare pentru prima grupă este de 18 kg cu sistem de ISOFIX, iar pentru cea de a doua grupă este de 25 kg, iar sistemul de instalare este în centuri. Scaunul trebuie să se potrivească în orice mașină. Accentul este pus pe scaunele auto rear-facing, deoarece este cea mai sigură poziție pentru a călători.

Scaunul auto Norr, de la Nună este un exemplu care s-a descurcat excelent la testul Plus. Acesta este un scaun exclusiv rear-facing și se poate utiliza până la 18kg. Pe lângă aprobarea acestui test Norr, este acreditat și i-Size, care permit celor mici să călătorească rear-facing până la vârsta de 4 ani! Este dotat cu sistem de rotire 360, Isofix , Spumă EPS care absoarbe energia generată de șocuri, 7 poziții de înclinare a șezutului, , 7 poziții de reglare a tetierei, panouri de ventilație integrate.

Citește și:

    Călătorii confortabile în cel mai sigur mod. Rear-facing (cu spatele la sensul de mers). Despre asta e NORR. Cu un sistem care evoluează ușor alături de cei mici și este realizat din oțel ranforsat. Acest scaun auto depășește limitele unui scaun obișnuit i-Size, astfel călătoriile sunt de 5 ori mai sigure în poztia rear-facing de la naștere până la patru ani – atât de simplu.

    Vă încurajam să descoperiți cât mai multe despre avantajele poziției rear-facing și duritatea testului Plus. Copiii noștrii merită doar ce e mai bun, iar atunci când ei sunt în siguranță, sănătoși și fericiți, noi suntem împliniți.

    Vizionare placuta


    Kudika
    27 Noiembrie 2018
    Echipa Kudika
    Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

    Ti-a placut acest articol?

    Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.