Kudika
18 Aprilie 2019

La bază, exercițiile pe care le propun lucrează mușchii brațelor, bicepsul și tricepsul.

comunicat de presa

Obezitatea la copii. Alexander Florescu se implică puternic pentru a rezolva situația

Brațe tonifiate în 3 săptămâni, cu siguranță un deziderat pentru oricine. Pe lângă abdomenul perfect, brațele lucrate sunt obligatoriu de obținut pentru că sezonul cald este cel care „descoperă” ambele părți. Antrenorul de fitness Alexander Florescu îți propune astăzi o serie de 5 exerciții pentru brațe care, cu siguranță, te vor duce la rezultatul mult dorit, brațe tonifiate în 3 săptămâni.

„La bază, exercițiile pe care le propun lucrează mușchii brațelor, bicepsul și tricepsul. Ai nevoie de 2 greutăți, dacă ești începător alege pentru început câte 2, 3 kilograme. De reținut că pachetul de exerciții se repeta de 3 ori, iar un exercițiu trebuie să conțină 15 repetări”, explică Alexander Florescu.

Exerciții pentru brațe tonifiate. Nr. 1

Ține câteo ganteră în fiecare mână și genunchii flexați

Ridică greutățile spre piept, dar ai grijă să menții coatele cât mai aproape de corp

Coboară ușor mâinile în poziția inițială și repetă.

Exerciții pentru brațe tonifiate. Nr. 2

Ține câteo ganteră în fiecare mână

Apleacă-te în față și flexează genunchii

Îndoaie coatele apoi extinde brațele în spate până când fac o paralelă cu solul

Revino cu mâinile la poziția inițială și repetă.

Exerciții pentru brațe tonifiate. Nr. 3

Stai aplecată cu spatele drept și genunchii flexați

Ține mainile drepte, cu o greutate în fiecare și extinde brațele în lateral

Revino la poziția inițială și repetă.

Unica Sport - locul in care femeile slabesc, fara bisturiu

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: