Kudika
3 Iunie 2019

Marketingul trebuie să fie nelipsit din planul tău de afaceri, atunci când te lansezi ca antreprenor.

Indiferent cât de bune sunt produsele sau serviciile pe care le oferi, dacă nu sunt promovate, ele nu vor ajunge la public. De aceea, după ce ai pus la punct detaliile afacerii tale, este important să te gândești cum să o promovezi. Chiar dacă ești la început de drum și ai un buget destul de mic pentru activitățile de marketing, există idei de promovare a afacerii cu bani puțini. Le trecem în revistă împreună în cele ce urmează.

Ținuta perfectă de primăvară costă doar 150 lei

Prezintă cât mai bine produsele sau serviciile oferite

Este lucrul cel mai important, atunci când începi o afacere. Ai petrecut nenumărate zile să definești produsul sau serviciul perfect. Ca să îl poți oferi publicului, trebuie să îl faci cunoscut. Iar aici este important să investești în calitate. O fotografie de produs de bună calitate va atrage mult mai mulți clienți decât una realizată în condiții proaste. O descriere cât mai completă a produsului, cu date despre specificațiile acestuia, va convinge mult mai ușor un client să îl cumpere. Un clip video despre serviciile pe care le oferi îți va aduce cu siguranță mai mulți clienți.

Promovează-te pe rețelele de socializare

După ce ai pus la punct site-ul afacerii tale, reține că este foarte important să fii prezent în social media. Caută rețelele de socializare preferate de publicul tău și comunică acolo. Dacă, de exemplu, clienții tăi sunt copii sau adolescenți, studiază noile rețele de socializare, precum Tik-Tok sau Snapchat și oferă-le acolo conținut de calitate. Folosește Insta Stories și promovează produsele tale, cu ajutorul fotografiilor de calitate. Folosește Facebook pentru a comunica mai ușor cu clienții tăi.

Fă parteneriate cu persoane care au mulți urmăritori pe rețelele sociale

Pentru ca oamenii să afle despre afacerea ta, este nevoie ca cei pe care îi urmăresc să le vorbească despre ea. Alege persoane cu influență la publicul pe care îl vizezi și propune-le diverse parteneriate. Fie contra unei sume de bani, fie contra unor produse sau servicii, aceste persoane vor posta pe conturile lor de social media despre produsele tale. Dacă ai produse care pot fi testate, le poți oferi bloggerilor și le poți solicita o recenzie.

Folosește-te de opțiunile Retargeting și Remarketing

Puțini oameni cumpără imediat un produs. De cele mai multe ori, este nevoie de mai multe interacțiuni cu site-ul tău, până când clientul se hotărăște. De aceea, investește în opțiunile de retargeting și remarketing oferite de Facebook și Google și arată reclama ta celor care au interacționat deja cu produsul pe site. Cu cât îl vor vedea mai des, cu atât se vor gândi mai mult la el și este mai probabil să îl cumpere.

Organizează un concurs cu premii

Concursurile sunt o metodă bună de a atrage simpatia clienților și de a-i aduce pe pagina ta de Facebook sau pe site. În plus, sunt un instrument util prin care intri în contact cu clienții tăi. Fie că le ceri să își introducă adresa de e-mail pentru a intra în concurs, fie că le ceri să împărtășească pagina ta prietenilor, beneficiul este foarte mare.

Intră pe forumuri și interacționează cu clienții potențiali

Forumurile sunt în continuare un canal de comunicare cu potențialii clienți. Urmărește discuțiile care au legătură cu domeniul în care activezi și oferă răspunsuri avizate sau sfaturi celor care scriu acolo. Vei construi astfel imaginea brandului tău și clienții vor avea încredere în el.

Oferă conținut de calitate de la experți

Realizează interviuri cu experți din domeniul în care activezi și publică materiale de calitate pe site-ul tău. Astfel, vei atrage publicul prin conținut și vei avea șanse mult mai mari să vinzi produsele sau serviciile tale.

Acestea sunt câteva dintre ideile cele mai simple, dar eficiente, de promovare care te vor ajuta să îți crești afacerea.

Curs de content marketing: Cum vinzi acul din carul cu fân

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: