5 acțiuni pe care trebuie să le faci ca să reduci stresul întoarcerii din vacanță

5 acțiuni pe care trebuie să le faci ca să reduci stresul întoarcerii din vacanță
Kudika
13 Ianuarie 2020

Vacanța s-a terminat. Sărbătorile au trecut, iar noi trebuie să ne întoarcem în activitate.

Care pe unde are treabă, însă pentru fiecare dintre noi această reintegrare vine cu o doză importantă de stres. Puțini sunt cei care pot spune cu mâna pe inimă că nu au o urmă de regret vizavi de această perioadă de dolce far niente.

Ce putem face ca să ameliorăm aceste sentimente deloc prietenoase, altceva decât să ne gândim la umătorul concediu?

1. Petrece timp cu cei dragi

Aceasta este fără doar și poate principala măsură care-ți „minte” creierul că nu e totul pierdut. Doar cu ei ți-ai petrecut timpul în această vacanță minunată. Faceți planuri, stabiliți noi ieșiri, gândiți următoarea vacanță, ba chiar puteți să faceți rezervări încă de pe acum.

2. Fă-ți mici cadouri

Ceva cumpărături, o ieșire la film, o plimbare în aer liber, o carte nouă pe care aveai de mult în plan să o citești sau un abonament la sala de fitness. Toate sunt, fără doar și poate, măsuri care te relaxează și îți dau un tonus bun.

3. Mergi la masaj

Masajul cu bambus sau masajul de drenaj limfatic sunt două dintre terapiile care te ajută să elimini toxinele din organism, oxigenează creierul și-ți dau un super tonus. „Dacă majoritatea programelor de detoxifiere mizează îndeosebi pe un meniu alcătuit din sucuri din legume și fructe, completat de supe sau de salate simple, dificil de urmat de către persoanele active, care au un consum energetic mare de-a lungul zilei, masajul cu bambus oferă soluția ideală 2 în 1: favorizează eliminarea toxinelor din celule, într-o manieră 100% naturală, contribuind în același timp la refacerea rezervelor de energie ale organismului”, declară Dan Bujor, specialist masajul cu bambus. Mai mult decat atât, masajul cu bambus este un veritabil remediu împotriva stărilor de oboseală, printre beneficiile sale numărându-se redarea bunei dispoziții și a stării de bine, a tonusului și a vitalității”, explică Dan Bujor, specialist masaj cu bambus. În plus, drenajul limfatic are rol detoxifiant, anti-aging, ameliorează ridurile, cicatricile, eczemele. Ajută la eliminarea grăsimilor, crește imunitatea, crește tranzitul intestinal, combate procesele inflamatorii subacute și cronice. Ameliorează bolile autoimune, bronșitele cronice, sinuzitele cronice, acneea, eczemele și sindromul de oboseală cronică.

4. Îmbrățișează-te

Nu e o glumă, deși așa pare. O îmbrățișare pe care ți-o dai ție, te poate ajuta în situațiile stresante. Este sfatul pe care îl dă Melanie Greenberg, psiholog. „Stimularea bilaterală a corpului produce, ca răspuns, o relaxare psihică profundă, ca atunci când un bebeluş adoarme instant. Pune mâna dreaptă pe umărul stâng şi mâna stângă peste mâna dreaptă astfel încât să atingă umărul drept. Apoi, loveşte uşor cu mâna stângă umărul drept şi mâna dreaptă umărul stâng, pe rând, timp de 5 minute”, conchide specialistul.

5. Răsfață-te cu un ceai pe zi

Atunci când ești anxios, sistemul nervos central este cel care deține frâiele. Pentru a-l calma, alege să consumi un ceai pe zi. Specialiştii recomandă ceai de floarea pasiunii sau de roiniţă, pentru că ambele calmează sistemul nervos central. Mai mult, ritualul de a-ţi face ceaiul te ajută să te calmezi şi să ieşi din spirala stresului care îţi face atât de mult rău.

Featured foto by Africa Studio via Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri