SanoPass a ajuns la 10.000 de utilizatori: creștere de cinci ori în pandemie și noi parteneriate cu giganți din industria financ

SanoPass a ajuns la 10.000 de utilizatori: creștere de cinci ori în pandemie și noi parteneriate cu giganți din industria financ

În perioada următoare start-up-ul mizează pe creșterea serviciilor de telemedicină și sănătate psiho-emoțională ținând cont de creșterea nivelului de stres și anxietate. 

comunicat de presa

SanoPass, cea mai mare platformă care conectează clinicile medicale cu companiile din România, ajunge la un număr de 10.000 de abonați, o creștere de cinci ori față de începutul epidemiei, în martie 2020, când compania avea 2.000 de utilizatori.

Creșterea înregistrată în 2020 are la bază vânzările B2B și parteneriatele încheiate cu giganți din sectorul financiar (Mastercard și parteneriate cu piața de asigurări), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.

De asemenea, rețeaua SanoPass a crescut la 850 de clinici medicale partenere, cu peste 10.000 de medici, dintre care aproape jumătate adăugate în 2020. Compania s-a extins la nivel național, iar în 28 de județe acoperă toate specialitățile medicale având ca prioritate atingerea unui prag de 1.000 de clinici în primul trimestru al anului viitor.

“Evoluția companiei din 2020 a avut ca principal motor schimbarea strategiei. Aceasta a constat în repoziționarea companiei dintr-un emitent de abonamente care se adresa exclusiv angajatorilor în platforma care digitalizează, conectează și individualizează toate serviciile medicale de prevenție, ceea ce se traduce printr-un avans atât pe zona de companii, cât și pe segmentul de persoane fizice, unde înrolăm aproximativ 50 de utilizatori noi pe zi. De asemenea, mă aștept ca în următoarele șase luni să încheiem alte patru noi parteneriate strategice prin care să ne consolidăm poziția de lider pe segmentul platformelor ce integrează beneficii de sănătate”, a declarat Andrei Vasile, CEO al SanoPass.

În perioada următoare start-up-ul mizează pe creșterea serviciilor de telemedicină și sănătate psiho-emoțională ținând cont de creșterea nivelului de stres și anxietate.

SanoPass a ajuns ca până la finele primelor 11 luni din 2020 să gestioneze serviciile medicale oferite ca beneficii de sănătate angajaților a peste 40 de companii, din domenii ca IT, producție sau retail. Prin tehnologia dezvoltată, SanoPass oferă companiilor și clinicilor din rețea soluții de optimizare și personalizare a beneficiilor medicale până la nivel de angajat, în condițiile reducerii costurilor de ambele părți.

Prin parteneriatul încheiat recent cu Mastercard, SanoPass a devenit disponibil și pentru persoane fizice, iar posesorii de card Mastercard beneficiază, în exclusivitate, de 15% cashback la toate serviciile medicale disponibile prin platforma SanoPass, iar clienții premium au acces la consultații și investigații la Medicina Generală, Medicină Internă, Stomatologie și analize de laborator gratuite, în cadrul a peste 850 de clinici, și la peste 10.000 de medici la nivel național.

Despre SanoPass

SanoPass, SanoPass este o companie lansată în 2019, care a devenit rapid cea mai mare platforma de optimizare a serviciilor medicale oferite angajaților. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații și analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie și imagistică avansată.

Vizionare placuta


Kudika
25 Noiembrie 2020
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri