Setari Cookie-uri

astept parerile voastre

Buna tuturor!
Lansez aici un subiect pt ca imi vor fi de folos parerile voastre. Detin un carnet de instructor sportiv si am lucrat ca antrenoare de aerobic pt adulti si profesoara de dans si gimnastica pentru copii(de gradinita). Pentru ca sunt studenta si timpul nu imi permite sa lucrez la "program" m am gandit sa mi deschid propria mini-sala in apartamentul meu de 4 camere din Titan. De un an am inceput sa mi iau aparate speciale si am si lucrat acasa cu cateva cunostiinte. Mi a mers foarte bine si imi doresc sa ma extind(adica sa lucrez si cu persoana care nu sunt neaparat din sfera mea de cunoscuti). Cu fetele care vin la mine lucrez 8/10/12 sedinte pe luna in functie de cum prefera. Sedintele sunt personalizate, adica lucrez fie tae bo, fie stretching, fie tonifiere, fie anumite parti ale corpului. pretul abonamentului lunar este de 60 lei acum. Vroiam sa stiu cum vi se pare genul asta de lucru cu publicul(in grupe mai mici, cu antrenamente personalizate si cu un program facut in funtie de dorintele clientelor)? Ar trebui sa ma ocup sa amenajez o astfel de sala la mine in apartament(unde sa mi aranjez toate aparatele)? Cum ati vedea voi ca posibili clienti o astfel de sala?
eladella
Postat pe 4 Octombrie 2008 16:28
este o idee buna,fa-ti ceva reclama,pune preturi bune si ai sa vezi ca vei avea rezultate.
succes
anca18v
Postat pe 6 Octombrie 2008 16:22
De la: eladella, la data 2008-10-04 16:28:39Buna tuturor!