Setari Cookie-uri

nu stiu ce sa mai fac

am o relatie de un an eu sunt din alexandria iar el din bucuresti ne vedem sapatamanal il iubesc enorm dar insa lucrurile nu sunt nici pe de-o parte perfecte ,el a facut multe lucruri care mau ranit si nu ma refer la inselat pt ca stiu ca nu ar face asta .. ci compartamentul sau are toane cand este rece cand este tandru iar eu nu pot decat sa ma rog la dumnezeu sambata de sambata cand ma duc la el sa fie in toane bune ..avea obiceiuri(de 2 luni nu mai are) eu cand ma duceam ma duc cu trenu deoarece eu sunt o simpla eleva in clasa a 11 si doar bani de alocatie sunt ai mei asa ..ma duc in fiecare sambata ma trezesc la 4 30 dimineatza la 6 am tren la 10 ajung la el si in loc ca el sa ma astepta frumos el doarme vine imi deschide usa dupa care ne ducem amandoi in pat mai doarmea pana la 1 uneori inainte sa se culce faceam dragoste (dar va imaginati ca nu ma simteam cum ar fi trebuit sa ma simt) asa ii era lene si sa se rada .. injura , si nu e deloc tandru sa o faca si atat (dragoste) el este primul baiat din viatza mea din toate punctele de vedere si simt nevoie de tandrete nu am zis sa stea dupa fundul meu dar cat de cat sa fie mai tandru ..asa.. dupa ce se trezeste el vrea sa se pune la calculator