Setari Cookie-uri

Nu stiu ce sa fac.

Buna. Eu sunt studenta la facultate si imi place de un coleg. Eu nu am nici o treaba cu el adica nu vorbesc cu el. El mai mult vine numai la examene. I-am vazut hi5 si nu stiu ce sa fac. Sa-l adaug in lista mea. Nu stiu dc e bine pentru ca nu am nici o treaba cu el si cine stie ce o sa creada.
Narcisa_Ana
Postat pe 5 Aprilie 2009 19:45
da.
mrskattousa
Postat pe 5 Aprilie 2009 19:57
scuze dar nu am inteles ce ai vrut sa zici cu Da
Narcisa_Ana
Postat pe 5 Aprilie 2009 20:12
da,ai curaj si intra cumva in vorba cu el...fie si pe hi5. Nu ai nimic de pierdut. fa-te observata.
mrskattousa
Postat pe 5 Aprilie 2009 20:15
Merci frumos .Mi-e putin cam teama dar o sa vad ce o sa iasa.
Narcisa_Ana
Postat pe 5 Aprilie 2009 20:17
Cu placere. Sper sa iasa bine. Eu una n-am avut nicioadata de pierdut atunci cand mi-am pus ceva in minte. Ai vazut filmul Yes Man? fii o Yes woman! Poate suna stupid...dar nu e.
mrskattousa
Postat pe 5 Aprilie 2009 20:22
hei puiule!! de ce sa-ti fie frica? ce ai de pierdut? ai putea sa-i lasi chiar un comm la o poza gen "te-am gasit" si atat sigur ii vei starni curiozitatea si iti va raspunde!! so ce mai astepti si ce sati atata pe ganduri chiar nu ai nimic piedrut, doar de castigat.
IssaBabyDoll
Postat pe 5 Aprilie 2009 20:27
De la: IssaBabyDoll, la data 2009-04-05 20:27:10hei puiule!! de ce sa-ti fie frica? ce ai de pierdut? ai putea sa-i lasi chiar un comm la o poza gen "te-am gasit" si atat sigur ii vei starni curiozitatea si iti va raspunde!! so ce mai astepti si ce sati atata pe ganduri chiar nu ai nimic piedrut, doar de castigat.




....INCEARCA SI VARIANTA ASTA........
gratuit89
Postat pe 5 Aprilie 2009 23:02