Setari Cookie-uri

Unde imi pot duce odorul sa invete limba franceza in Bucuresti?

Doamnelor, am nevoie de ceva sfaturi. Odorul din dotare [9 ani] da dovada unor abilitati lingvistice promitatoare si as vrea sa faca niste cursuri de franceza....... Problema e ca nu as putea sa-i platesc meditatii saptamanale - criza financiara si situatia financiara din ultima perioada..., iar eu nu dispun de metoda si de timp. Ce-mi propuneti? Stiti de vreun curs bun, vreo institutie care ofera si diplome de nivel sau ceva de genul acesta? Multumesc mult de ajutor.
Gabrielle_2009
Postat pe 23 Mai 2009 23:05
Ce vrei sa'l casatoresti cu vreo frantuzoaica??
Diavolyta_
Postat pe 23 Mai 2009 23:07
la sc centrala de pe langa gradina icoanei statia de metrou romana...au clase de la 1 la a 12a si se invata bine...adica sunt profesori buni
deelisha
Postat pe 23 Mai 2009 23:14
De la: Diavolyta_, la data 2009-05-23 23:07:33Ce vrei sa'l casatoresti cu vreo frantuzoaica??


scorpyoW
Postat pe 23 Mai 2009 23:17
De la: scorpyow10, la data 2009-05-23 23:17:21
De la: Diavolyta_, la data 2009-05-23 23:07:33Ce vrei sa'l casatoresti cu vreo frantuzoaica??




Buna scorpyow'ule

Bye scorpyow'ule

E frate'miu acasa.. MAi Vorbim
Diavolyta_
Postat pe 23 Mai 2009 23:19
De la: Diavolyta_, la data 2009-05-23 23:19:51
De la: scorpyow10, la data 2009-05-23 23:17:21
De la: Diavolyta_, la data 2009-05-23 23:07:33Ce vrei sa'l casatoresti cu vreo frantuzoaica??




Buna scorpyow'ule

Bye scorpyow'ule

E frate'miu acasa.. MAi Vorbim


o seara placuta
somnic pufos
scorpyoW
Postat pe 23 Mai 2009 23:23