Setari Cookie-uri

ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?

ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?in 2008 am absolvit facultatea si acum sunt asistenta medicala la doar 22 de ani.ideea e ca acum sunt intrun oras in care nu stiu sigur daca vreau sa si raman ...adica e mai mic sansele sunt mai putine de a te realiza profesional si, urmez si un master pe care acuma il termin.problema e ca prietenul meu nici nu vrea sa auda sa ne mutam la timisoara ....si eu cred ca as vrea deji is constienta ca miar fii destul de greu financiar .voi ce parere aveti .el zice ca nu vrea sa plateasca chirie avand casa si serviciu bun aici .eu in schimb am un loc de munca pana in toamna.u ce ati face?
adrianacarabas
Postat pe 3 Iunie 2009 20:49
Incearca sa vb cu el.....poate il convingi....daca vezi ca nu se poate puneti-va de acord...sau fa-l sa inteleaga ca si tu esti importanta sau mai bine zis ca o decizie se ia in doi nu de unul singur....eu nu pot sa zic ce as face...pt ca am un temperament mai dur si de fiecare data a iesit cum am vrut eu...
Maddallena
Postat pe 17 Iunie 2009 19:29
Intr-un fel are si el dreptate..nu stiu ce studii are prietenul tau sau cu se ocupa el..in mom de fata nu e foarte usor sa iti gasesti de lucru in TM...trebuie sa te gandesti ca o chirie pt 1 camera e cel putin 150 euro...+ intretinere, etc..
Ai putea sa ii sugerezi sa isi depuna CV-ul in TM si sa vada ce optiuni ar avea, sa va faceti socotelile in functie de asta..nu poti renunta la un loc de munca pana nu ai ceva sigur in mana!

multa bafta!
lorelei83
Postat pe 22 Iunie 2009 11:58
si ce propui?sa stea langa ala,care se crede ralizat,si ma tarziu sa'i scoata ochii,ca o intretine el
fugi fato cat te tin picioarele,dute si fati un viitor,daca asta iti doresti,nu esti obligata sa stai langa el
scorpyoW
Postat pe 22 Iunie 2009 12:05

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
nu prea are incredere in mine 7 De la: AlexMag 11 August 2009 22:08