Setari Cookie-uri

ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?

ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?in 2008 am absolvit facultatea si acum sunt asistenta medicala la doar 22 de ani.ideea e ca acum sunt intrun oras in care nu stiu sigur daca vreau sa si raman ...adica e mai mic sansele sunt mai putine de a te realiza profesional si, urmez si un master pe care acuma il termin.problema e ca prietenul meu nici nu vrea sa auda sa ne mutam la timisoara ....si eu cred ca as vrea deji is constienta ca miar fii destul de greu financiar .voi ce parere aveti .el zice ca nu vrea sa plateasca chirie avand casa si serviciu bun aici .eu in schimb am un loc de munca pana in toamna.u ce ati face?
adrianacarabas
Postat pe 3 Iunie 2009 20:49
De la: adrianacarabas, la data 2009-06-03 20:49:51 ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?in 2008 am absolvit facultatea si acum sunt asistenta medicala la doar 22 de ani.ideea e ca acum sunt intrun oras in care nu stiu sigur daca vreau sa si raman ...adica e mai mic sansele sunt mai putine de a te realiza profesional si, urmez si un master pe care acuma il termin.problema e ca prietenul meu nici nu vrea sa auda sa ne mutam la timisoara ....si eu cred ca as vrea deji is constienta ca miar fii destul de greu financiar .voi ce parere aveti .el zice ca nu vrea sa plateasca chirie avand casa si serviciu bun aici .eu in schimb am un loc de munca pana in toamna.u ce ati face?


si daca ma inbonlavesc in fiecare zi,o sa ai grija de mine????

cand iubesti o persoana,te gandesti si la e,in cazul u nu este valabil,daca el e realizat ce trebue sa te realizez si u,fugi lume si fati un viitor daca asta i'ti doresti
scorpyoW
Postat pe 3 Iunie 2009 20:55