Setari Cookie-uri

discutii

spuneti-mi va rog....ce sa ii spun copilului meu care esre ...ca eu nu voi lua salariul acum de sarbatori...ca nu vom avea nici macar piine pe masa?....am crescut 3 copiii singura am mumcit foarte mult am tinut 2 baieti la facultate acum sunt ingineri constructori ...unul este in somaj iar celalalt a intrat in concediu fara plata.....si ei locuiesc la rindul lor in gazda ca si mine de altfel ca tatal lor a vindut casuta noastra si a disparut cu baniii.....locuiesc in bucuresti firma la care lucrez este in indisponibilitatea de a plati salariiile,am luat deja vacanta fara bani .....nu mi-am platit gazda e posibil sa ma dea afara ....nu stiu ce sa fac ,incotro s-o apuc i-mi este teama sa nu fac vreun soc ....simt ca nu mai rezist...am duso foarte greu in ultimii ani dar acum nu mai este de trait...mi-am facut curaj si am indraznit sa scriu aici aceste rinduri poate cineva ma poate ajuta cumva ....va multumesc si va doresc ...Sarbatori fericite...
chirilov
Postat pe 20 Decembrie 2009 10:49
buna cu ce anume ai vrea sa te ajutam????????ca nu se stie nici o data cre poate fi in locul tau
kudik095871
Postat pe 20 Decembrie 2009 15:31
nu stiu ...cu orice....cu bani in special....sa-mi pot plati gazda si darile...sa nu ajung in strada...pur si sinplu i-mi este rusine....de situatia in care ma aflu....iti multumesc din suflet ca mi-ai raspuns....ma numesc Paula.
chirilov
Postat pe 20 Decembrie 2009 16:36
npc marius daca am putea sa te ajutam cu ceva sau cu bani cum crezi ca am proceda?dupa tine?sa ii punem in cont ?pt ca in ziua de azi nu mai ai incredere nici in tine dar intrun strain?
kudik095871
Postat pe 22 Decembrie 2009 12:45
d-na chirilov, doresc sa va incurajez, dar este trist ce vi se intampla.