Mai multe
| Sunt 6 feluri de astrograme: astrograma dragostei, astrograma profesionala, astrograma previziunii, astrograma compatibilitatii, astrograma karmica si astrograma natala. Pe mine ma intereseaza astrograma dragostei . | ||
|
dyana_elena Postat pe 4 Martie 2010 10:24 |
||
|---|---|---|
|
Exista 6 feluri de astrograme : astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica. Mi-as dori astrograma dragostei. |
||
|
kudika029927 Postat pe 4 Martie 2010 10:46 |
||
|
Sunt cunoscute pana in prezent sase tipuri de astrograme; -natala; -karmica; -profesionala; -dragoste; -compatibilitate; -previzionala. Daca as reusi sa ma inscriu printre castigatori, fiind si o mare pasionata in materie, mi-ar placea o astrograma de previziune. |
||
|
|
||
|
simaio Postat pe 4 Martie 2010 15:21 |
||
| exista 6 tipuri de astrograme :natala,dragoste ,karmica,previzionala,profesionala,compatibilitate. mi-ar place o astograma profesionala. | ||
|
dori_s Postat pe 4 Martie 2010 15:38 |
||
| 6 tipuri de astrograme : astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica. Astrograma profesionala mi-as dori | ||
|
dya_dya_diana Postat pe 4 Martie 2010 15:52 |
||
|
Exista 11 feluri de astrograme: de compatibilitate,bani , dragoste, sanatate, viata anterioara, casatorie, ascendent,karma, destin, profesie,viitor. pe mine m-ar interesa foarte mult astrogarama destinului...........
|
||
|
kitty_1 Postat pe 4 Martie 2010 15:59 |
||
|
Exista 6 feluri de astrograme : astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica. sunt interesata de astrograma mea in dragoste |
||
|
madda Postat pe 4 Martie 2010 21:08 |
||
|
6 tipuri de astrograme : astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica. Mi-as dori astrograma natala. |
||
|
8061973 Postat pe 5 Martie 2010 08:51 |
||
| Astrograme de compatibilitate,dragoste,bani,profesie,sanatate,casatorie,viata anterioara,viitor,ascendent,karma,destin-as vrea astrograma de dragoste | ||
|
ClaudiaLungu Postat pe 5 Martie 2010 11:44 |
||
|
Cele sase tipuri de astrograme sunt; -natala; -karmica; -previzionala; -compatibilitate; -profesionala; -dragoste. Mi-ar placea sa stiu mai multe despre astrograma mea previzionala. |
||
|
simaio Postat pe 5 Martie 2010 13:48 |
||
|
6 tipuri de astrograme : astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica mi-as dori astrograma dragostei |
||
|
cosminuta84 Postat pe 5 Martie 2010 14:03 |
||
| Astrogramele sunt de compatibilitate,bani , dragoste, sanatate, viata anterioara, casatorie, ascendent,karma, destin, profesie,viitor.M-ar interesa astrograma profesionala. | ||
|
heart21 Postat pe 5 Martie 2010 15:27 |
||
| m-ar interesa cea a dragostei. consider ca implinirea vietii este atunci cand iti traiesti clipele bune cat si cele rele alaturi de un suflet pereche, doar cu liniste in suflet si intelegere din partea celui de langa tine poti avea puterea de a depasi orice in viata...o spun din experienta vietii si nu doar din "povesti"...multumesc | ||
|
kudika053707 Postat pe 5 Martie 2010 16:50 |
||
| 6 tipuri de astrograme : astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica. Astrograma profesionala mi-as dori | ||
|
marilenasgircea Postat pe 5 Martie 2010 17:42 |
||
Astrograme de compatibilitate,dragoste,bani,profesie,sanatate,casatorie,viata anterioara,viitor,ascendent,karma,destin.el mai mult mi-as dori sa o am cel mai mult pe cea a viitorului.
|
||
|
ank_simy04 Postat pe 5 Martie 2010 18:27 |
||
| 6: de compatibilitate, previzionala, profesionala, karmica, a dragostei si natala. ma intereseaza cea karmica. | ||
|
xfeel Postat pe 5 Martie 2010 20:12 |
||
| astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica. Mi-as dori astrograma dragostei. | ||
|
cristinaval20 Postat pe 5 Martie 2010 20:37 |
||
|
Cele sase tipuri de astrograme sunt; -natala; -karmica; -previzionala; -compatibilitate; -profesionala; -dragoste. Mi-ar placea sa stiu mai multe despre astrograma mea previzionala. |
||
|
razvanel Postat pe 6 Martie 2010 08:35 |
||
|
||
|
razvanel Postat pe 6 Martie 2010 08:39 |
||
|
||
|
razvanel Postat pe 6 Martie 2010 08:42 |
||
|
||
|
razvanel Postat pe 6 Martie 2010 08:43 |
||
| 6 tipuri de astrograme : astrograma dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala si karmica. Astrograma de sanatate | ||
|
23catalina Postat pe 6 Martie 2010 13:17 |
||
Tipuri de astrograme: astrograma dragostei, a compatibilitatii, profesionala, previzionala, natala ,karmica
|
||
|
mitilini Postat pe 6 Martie 2010 14:34 |
||
|
fetitza12 Postat pe 6 Martie 2010 17:35 |
||
|
fetitza12 Postat pe 6 Martie 2010 17:36 |
||
|
||
|
||
|
Exista 6 tipuri : a dragostei, de compabilitate, profesionala, previzionala, natala, karmica. mi-s dori astrograma karmica |
||
|
banenina Postat pe 6 Martie 2010 17:49 |
||
| sunt 12 tipuri de astrograme,asi dori astrograma natala! | ||
|
kudika001437 Postat pe 6 Martie 2010 18:42 |
||
|
Astrograme de compatibilitate,dragoste,bani,profesie,sanatate,casatorie,viata anterioara,viitor,ascendent,karma,destin m-ar interesa astrograma de dragoste
|
||
|
Anisoara_Maria Postat pe 6 Martie 2010 22:42 |
||
| Subiect | Mesaje | Ultimul Mesaj |
|---|---|---|
| Participa la concurs si poti castiga unul dintre cele 10 kit-uri #CAOFATA | 27 | De la: concursKudika 9 Septembrie 2015 12:01 |
| Hermax te invita la concurs! Participa si poti castiga o peruca Ellen Wille. | 366 | De la: naty34 8 Ianuarie 2010 19:24 |
| Concurs: Castiga 5 consultatii astrologice personalizate | 471 | De la: concursKudika 8 Decembrie 2010 17:45 |
|
|
||
| Concurs Whirlpool | 6142 | De la: KudikaPudica 7 Ianuarie 2010 16:44 |
| Castiga un ondulator sau o placa marca Remington! | 462 | De la: Lillith 15 Decembrie 2011 20:19 |
Site-ul Kudika.ro este creat si administrat de SC Internet Corp SRL.
Pentru propuneri de colaborare privind promovarea pe site-ul kudika.ro,
va rugam sa contactati departamentul de vanzari la [email protected]
Sediul social: Bucuresti, Str. Putul lui Zamfir nr. 28, Sector 1
Solicitarile cu privire la protectia datelor cu caracter personal pot fi trimise la email [email protected]
Termenul legal in care poti primi un raspuns din partea noastra este de 30 zile calendaristice.