prietenii

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:

florineta Avatarul lui florineta

11 mesaje

Buna! Va scriu aceste randuri intr-un moment de nelamurire in ceea ce priveste relatia mea cu prietenul meu.
Sunt divortata, am 34 de ani, sunt asistenta medicala.
Prietenul meu e de aceeasi varsta si el e divortat si are doi copii.
Locuim in orase diferite.
Ne cunoastem de un an, iar eu am inceput sa fac,asa, un bilant al relatiei.
Imi reprosez de multe ori ca eu l-am abordat prima.
Ceea ce ma nemultumeste acum este faptul ca nu ma include si pe mine in cercul lui de prieteni, ca nu m-a prezentat rudelor si imi lasa senzatia ca vrea sa ma tina departe de cunostintele lui.
Imi doresc o relatie completa , cu plimbari, cu concedii petrecute impreuna, cu timp comun mai mult. I-am spus ce imi doresc dar raspunsul lui a fost tacerea. Din punct de vedere intim ne intelegem bine ( e primul barbat din viata mea care m-a facut sa ma simt femeie fara sa-mi fie rusine de asta).
Uneori imi spun ca trebuie sa tratez relatia ca pe momente de satisfacere intima, dar nu pot. Implicarea mea e mult mai mare .imi doresc o prietenie serioasa si nu doar intalniri sporadice de noapte!
De multe ori am vrut sa renunt la aceasta relatie, dar cand il vad nu pot sa-i rezist. As vrea sa fiu ferma si sa ma detasez complet de el. Ma deranjeaza slabiciunea mea!
Si stiti ce e frumos?
Ca sunt absolventa a facultatii de psihologie!
M-ar ajuta opiniile voastre fara sa insemne asta transferarea responsabilitatii! Daca doriti va pot da si alte amanunte! Va multumesc!
Raporteaza abuz de limbaj
gily Avatarul lui gily

2 mesaje
Oras: bucuresti

Da, si copilul cismarului e descult.
Cred ca nu prea ai ce face daca situatia dureaza deja de un an.Ii este comod si apoi este o persoana divortata si ar putea sa nu-si doreasca prea curand o relatie serioasa.