AM O MARE DILEMA!!!!!

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
Rating curent AM O MARE DILEMA!!!!!: (2 din 1 vot)
 
kudika090477 Avatarul lui kudika090477

30 mesaje
Membru din: 7/12/2009

in urma cu 4 luni,am facut o ecografie deorece de cva timp aveam dureri ingrozitoare in partea de jos sub burta.la inceput acestea treceau cu un dus,cu o pastila,apoi cu nmk.am descoperit k am chisturi pe un ovar..am luat tratament cu novynette..situatia a fost moolt mai buna.sapt trecuta am fost la control si nu mai am nmk...pe ovarul drept(pe kre am avut chistul)akm sunt doar niste foliculi,iar pe cel stang microfoliculi.insa dk aceste chisturi au disparut de ce durerile continua sa apara?aceleasi dureri..imi este si frik...initial eu am crezut k ar fii probleme cu rinichii(avand din copilarie kteva probleme)dar analizele sunt bune...atunci intrebarea este: CE POATE FII???PT K NU MAI INTELEG NMK:(
Raporteaza abuz de limbaj
liliana04 Avatarul lui liliana04

52 mesaje
Membru din: 7/11/2007
Oras: craiova

poate esti racita si atat...dar este suficient...
Raporteaza abuz de limbaj
kudika078676 Avatarul lui kudika078676

106 mesaje
Membru din: 2/11/2009

De la: dayanadia, la data 2009-06-22 19:20:43in urma cu 4 luni,am facut o ecografie deorece de cva timp aveam dureri ingrozitoare in partea de jos sub burta.la inceput acestea treceau cu un dus,cu o pastila,apoi cu nmk.am descoperit k am chisturi pe un ovar..am luat tratament cu novynette..situatia a fost moolt mai buna.sapt trecuta am fost la control si nu mai am nmk...pe ovarul drept(pe kre am avut chistul)akm sunt doar niste foliculi,iar pe cel stang microfoliculi.insa dk aceste chisturi au disparut de ce durerile continua sa apara?aceleasi dureri..imi este si frik...initial eu am crezut k ar fii probleme cu rinichii(avand din copilarie kteva probleme)dar analizele sunt bune...atunci intrebarea este: CE POATE FII???PT K NU MAI INTELEG NMK:(

mergi la doctor orce intirziere nui buna chisturile nu trec cu medicamente eu am negljat nestiind ce am si am ajuns la operatie dupa poeratie pina mi sa scos tot daca esti tinara mergi la doctor numai ei pot hotarii de ce ai nevoie sanatae multa
Raporteaza abuz de limbaj
healthy003132 Avatarul lui healthy003132

30 mesaje
Membru din: 5/06/2009

un computer tomografic ti-ar lamurii dilema !
Raporteaza abuz de limbaj
Jaqueline_healthy Avatarul lui Jaqueline_healthy

66 mesaje
Membru din: 9/08/2009
Oras: bucuresti

Poate fi o anexita sau metroanexita, oricum trebuie sa mai mergi la medic.Eu am scapat de aceasta afectiune, inclusiv chisturi, dupa prima nastere. Sanatate!
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
Nu te supara dar in ce limba scrii? mi-a trebuit ceva timp ca sa-ti descifrez mesajul. Ai uitat limba romana?
Raporteaza abuz de limbaj
healthy005905 Avatarul lui healthy005905

5 mesaje
Membru din: 28/08/2009

Fetelor am si eu o problema. Am incept sa iau anticonceptionale novynette de vreo 3 luni ... in primele 2 luni am avut mesruatia normala insa acum doar scurgeri de culoare inchisa ..... de kand am inceput sa le iau nu am facut pauza deloc poate si de la asta sa fie oare?? nu mi a explicat si mie doctora ginecoloaga cand mi le a prescris cum sa le iau. Am citit si eu pe prospectul ala si am inteles ca prima pilula se ia din prima zi de mestruatie ....... si dupa ce sa fak termin folia si fak pauza 7 zile dupa care reiau ...???? Ajutati ma si pe mine . Cred ca o sa radeti de mine dar nu am mai luat niciodata asa ceva.
Raporteaza abuz de limbaj
theoanna74 Avatarul lui theoanna74

13 mesaje
Membru din: 29/01/2008
Oras: bucuresti

culoarea menstrei se poate schimba de la anticonceptionale, poate fi mai inchisa, de obicei menstra este si cantitativ mai redusa ar fi binew sa mergi totusi la un medic, exact iei prima pastila in prima zi de ciclu dupa terminarea foliei faci pauza 7 zile apoi incepi alta folie.
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
De la: dayanadia, la data 2009-06-22 19:20:43in urma cu 4 luni,am facut o ecografie deorece de cva timp aveam dureri ingrozitoare in partea de jos sub burta.la inceput acestea treceau cu un dus,cu o pastila,apoi cu nmk.am descoperit k am chisturi pe un ovar..am luat tratament cu novynette..situatia a fost moolt mai buna.sapt trecuta am fost la control si nu mai am nmk...pe ovarul drept(pe kre am avut chistul)akm sunt doar niste foliculi,iar pe cel stang microfoliculi.insa dk aceste chisturi au disparut de ce durerile continua sa apara?aceleasi dureri..imi este si frik...initial eu am crezut k ar fii probleme cu rinichii(avand din copilarie kteva probleme)dar analizele sunt bune...atunci intrebarea este: CE POATE FII???PT K NU MAI INTELEG NMK:(

............................................................................
Înțeleg că ai chisturi la organele genitale, dar cred că ai chisturi și pe creier, din moment ce te exprimi așa de rău, folosind pe K în loc de C, folosind prescurtări aiurea, scriind cu doi de I acolo unde nu trebuie, etc.... Îți va citi mesajul o țară întreagă, deci învață mai întâi limba română și mai apoi să elaborezi mesaje ...
Raporteaza abuz de limbaj
bartaexpert Avatarul lui bartaexpert

21 mesaje
Membru din: 30/01/2008

Ce inseamna la tine "nu am facut pauza deloc?"

Incepi cu prima zi de ciclu menstrual si iei pana se termina cutia.Apoi faci pauza 7 zile.Apoi incepi o alta cutie,se termina,faci pauza 7 zile si tot asa.

Daca nu ai procedat asa,mergi la medicul ginecolog care le-a prescris,explica cum le-ai luat exact si el te va ajuta sa depasesti momentul.
Raporteaza abuz de limbaj
pisik_healthy Avatarul lui pisik_healthy

4 mesaje
Membru din: 15/07/2009

Poate ai apendicita
Raporteaza abuz de limbaj
kudika029561 Avatarul lui kudika029561

5 mesaje
Membru din: 26/05/2009

nu urma sfatul nimanui, parerea mea este ca tb. sa consulti un medic, URGENT!
Am trecut prin ce treci tu, m-am operat si mi-au aparut din nou.....mergi la medic, programeaza-te la un ecograf si n-ar strica si cateva analize..... succes si multa sanatate!
Raporteaza abuz de limbaj
kudika083996 Avatarul lui kudika083996

35 mesaje
Membru din: 15/11/2009

buna
eu m-am vindecat de chisturi cu un produs naturist, dupa ce am fost la doctor si m-ia dat un medicament pe baza de hormoni.
Produsul se numeste ONAGRA, eram in strainatate sau pe romaneste PRIMULA, nu stiu exact ce planta este, cred ca ciubotica cucului sau asa ceva. Sunt niste capsule uleioase, la inceput luam 6 pe zi, dimineata, pranz, seara, apoi 4. Acum iau caate 2 pe zi. Chisturile nu au mai aparut.
Sanatate
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
buna, daca esti din bucuresti te saftuiesc sa mergi la Institutul Catacuzino la doct. Ieremia sau la Municipal , prof Badea (Badea are si cabinet particular pe Al Ioan Cuza langa gara de nord.)Sunt f buni doctori, nu intarzia.Sanatate multa
Raporteaza abuz de limbaj
just_choccotoff Avatarul lui just_choccotoff

40 mesaje
Membru din: 18/02/2009

cine nu o poate ajuta cu un sfat sa se abtina.ce sa ne mai facem accum ca nu stie sa vorbeasca...asta e limbajul de pe net din zilele astea ..asta nu e o problema...problema e ce are ea...dar ce sa faci unii dintre voi va considerati ce nu sunteti!
Raporteaza abuz de limbaj
healthy005905 Avatarul lui healthy005905

5 mesaje
Membru din: 28/08/2009

De la: theoanna74, la data 2009-10-06 12:26:29culoarea menstrei se poate schimba de la anticonceptionale, poate fi mai inchisa, de obicei menstra este si cantitativ mai redusa ar fi binew sa mergi totusi la un medic, exact iei prima pastila in prima zi de ciclu dupa terminarea foliei faci pauza 7 zile apoi incepi alta folie.
Raporteaza abuz de limbaj
Salina_SUSESI_Timisoara Avatarul lui Salina_SUSESI_Timisoara

378 mesaje
Membru din: 21/02/2010
Oras: timisoara






------------------------------
Raporteaza abuz de limbaj