Setari Cookie-uri

insarcinata sau nu?:(

buna...am 21 de ani si sunt cu prietenul meu de aproape un an (la s lunii avem un an ).i-au anticonceptionale asa ca nu folosim prezervativul.de fiecare data cand uitam sa-mi iau pastilel il foloseam normal,ca sa nu ne trezim cu bebe.Luna trecuta (marti mi s-au terminat pastilele)am luat pastilele bine,fara nici o intrerupere.in primele zile,cam 5 zile am luat pastile din anticonceptionalele mele de rezerva pt ca mis e terminasera si nu mai aveam alta folie,apoi am mers la medic si am luat alta.am lasat zilele acelea si am continuat d pe folia noua.prezizez ca i-am zis asistentei ca am ramas fara si mia zis ca data viitoare sa vin cand incep ultima folie (sunt studenta primesc gratuit cate trei folii odata ).apoi in penultima zi am uitat sa iau una seara si m-am trezit dimineata sa merg la servici la 8 si chiar in momentul cand mam trezit mi-am adus aminte ca am uitat so iau seara la ora 21 si am luato atunci. apoi seara am luato pe ultima pastila.dupa ce am luat apstila am avut relatii sexuale cu prietenul meu,fara prezervativ.de obicei imi vine ciclul la doua zile dupa ce intrerup pastilele,trebuia sa imi vina ieri(adika vineri).mam trezit dimineata cu dureri de burta dar nu mi-a venit.la servici am avut deasemnea dureri si apoi au incetat,adica simteam ca trebuie sami vina ,eram pregatita oarecum si am pus durerile (ca un disconfort) pe seama aceasta.am tot asteptat.ce am facut rau? nu vreau bebe la varsta asta...nu inca...va rog spuneti-mi...sunt sanse sa fiu insarcinata? va rog sa-mi raspunda cineva cat mai repede:(((
sweet_baby
Postat pe 4 Iulie 2009 04:56