Setari Cookie-uri

buna

As vrea sa nu mai depind financiar de parinti mei,sa am bani mei,sa fac ceva care sa ma defineasca ca femeie,care sa ma ajute sa devin puternica si independenta . Am 21 de ani,sunt studenta la Politehnica,iar aceasta facultate imi ocupa foarte mult timp,din acest motiv,si nu numai,nu pot sa ma angajez.Pentru mine este foarte important sa invat,dar vreau sa nu mai depind financiar de parinti.Asa ca mi-a trecut prin minte sa inscriu pe un site de modele...dar nu sunt sigura daca este ok sau nu,asta pentru ca multe agenti sunt false si nu prea am incredere.Dar daca as gasi o agentie serioasa(in tm) m-ar tenta ,asta dak nu mi-ar ocupa mult timp si as castiga bine..........As avea nevoie de un sfat....o parere despre acest lucru...daca e p solutie buna sau nu...
lola01
Postat pe 2 Ianuarie 2011 21:57
N-ai pretentii deloc Sa nu-ti ocupe prea mult timp si sa mai castigi si bine
Barbie30_
Postat pe 2 Ianuarie 2011 22:00
De la: lola01, la data 2011-01-02 21:57:47 As vrea sa nu mai depind financiar de parinti mei,sa am bani mei,sa fac ceva care sa ma defineasca ca femeie,care sa ma ajute sa devin puternica si independenta .Asa ca mi-a trecut prin minte sa inscriu pe un site de modele...

21 de ani studenta la Poli...si ai cocheta cu ideea de modeala, ca sa devii puternica...intr-adevar fatzaitul pe scena iti fortifica muschii gambelor ...oups, aia e manechina...tu vrei sa fluturi din gene in fata fotografului
miss_darine
Postat pe 2 Ianuarie 2011 22:09