Mai multe
| buna. sora mea a luat 3 luni pilule si in timpul asta evident a avut contact sexual. mentruatia i-a venit dar ff putin decat ii venea si maro asa..si dupa asta a intrerupt anticonceptionalele de tot. mentionez k o mai doare capu..se simte ametita imbalonata si ii curge si o secretie albicioasa..nu o mananca nu nimic. care e explicatia? | ||
|
Clauda Postat pe 17 Aprilie 2011 23:44 |
||
|---|---|---|
Buna! Cauzele pot fi mai multe...Cel mai indicat este sa mearga la un doctor ginecolog cat mai repede!! Multa sanatate va doresc!
|
||
|
Oana25_healthy Postat pe 9 Mai 2011 10:48 |
||
|
din cate stiu eu pilula nusi face efectul asa repede iar ce descrii u pare a fi sarcina eu sunt insarcinata si am scurgere albicioasa fara miros ameteli balonare si lipsa menstruatie!la ea poate fi sangerarea de nidare,eu nam avuto!un test de sarcina ar fi cel care da verdictul apoi fuguta la ginecolog! |
||
|
|
||
|
otybv Postat pe 22 Mai 2011 18:38 |
||
| Subiect | Mesaje | Ultimul Mesaj |
|---|---|---|
| sarcina | 20 | De la: alfredodecurtofreco 18 Noiembrie 2010 14:19 |
| durei de ovare in timpul sarcini | 10 | De la: kudika414887 27 Iulie 2011 16:13 |
| Ce sa fac | 8 | De la: Alexandra04 19 August 2012 15:59 |
|
|
||
| Sarcina sau dereglare hormonala? | 2 | De la: kudika_926360 1 Iulie 2013 12:00 |
| Sfaturi va rog!! | 13 | De la: kudika181950 25 Iulie 2011 11:32 |
Site-ul Kudika.ro este creat si administrat de SC Internet Corp SRL.
Pentru propuneri de colaborare privind promovarea pe site-ul kudika.ro,
va rugam sa contactati departamentul de vanzari la [email protected]
Sediul social: Bucuresti, Str. Putul lui Zamfir nr. 28, Sector 1
Solicitarile cu privire la protectia datelor cu caracter personal pot fi trimise la email [email protected]
Termenul legal in care poti primi un raspuns din partea noastra este de 30 zile calendaristice.