Setari Cookie-uri

M-a parasit din vina mea, dupa 3 ani, cum o pot aduce inapoi? Pentru ca este cu un alt baiat.

Salutare. Ma cheama Robert,sunt student si angajat.Acum 2 saptamani am suferit o extrem de grea despartire,care cred ca este din vina mea si vreau sa o aduc inapoi cu orice pret,as fi dispus sa fac absolut orice pentru ca altceva nu mai conteaza, nimic nu ma mai intereseaza. Am intalnit-o in anul 2 de facultate si alaturi de ea am petrecut tot restul facultatii. La inceput era extrem de posesiva si geloasa, pana si o prietena de-a ei se mira cum rezist eu cu ea in situatia aceea.Ei,atunci am inceput sa o urasc tot mai mult si orice faceam, faceam sa nu ii convina. Normal, ea pentru ca ma iubea era atat de geloasa si posesiva,dar nu avea motiv, nu am inselat-o nici macar odata si nici ea nu m-a inselat. Am facut-o sa sufere enorm in acesti 3 ani, de cateva ori am vrut sa o parasesc.Prima oara cand am vrut sa o parasesc m-a amenintat ca se omoara si apoi am continuat sa stau cu ea de frica sa nu isi faca ceva, deci atunci incepusem sa tin la ea.Cu timpul, la insistentele mele s-a schimbat, nu mai era geloasa, dar se pare ca eu nu m-am schimbat, pt ca se stie ca intr-o relatie fiecare trebuie sa mai lase de la el.Ea ar fi facut orice pentru mine, eram lumea ei,dar mie nu imi pasa, parca era ceva in interiorul meu care nu o vroia.Acum a terminat si ea facultatea si s-a angajat.Cum s-a angajat am observat o schimbare rea in comportamentul ei, a devenit foarte distanta. Cunoscuse pe cineva acolo pentru ca tot povestea la colegi cat de greu o duce cu mine, si un tip, cel cu care este acum, cred ca a reactionat si a facut-o sa fie cu el.Urmand sfatul unui prieten, intr-o seara am asteptat-o afara cu intentia de a vorbi cu ea, dar a iesit cu respectivul tinandu-se in brate si a mai si sarutat-o,moment in care mi-a cazut cerul in cap.Dati-mi va rog un sfat, cum as putea sa o aduc inapoi, mi-am cerut iertare de multe ori,am slabit kilograme bune,o visez in fiecare