Setari Cookie-uri

eleva si profesor

Buna,sper sa nu ma criticati ,ci doar sa imi da-ti un sfat.Ia ultimul an de curs(Soala profesionala) a venit un prof nou,e Maistru(Instruire Practica,la calculatoare ).Asa a esit ca imi placea de el,am gasit o solutie ca sa comunicam,pe net ca sa nu stie nimeni ca comunicam.Cind earm in pauza si il vedeam ma topeam,dar incercam sa nu arat asta.Pur si simplu mi se parea imposibil o relatie intre profesor si eleva.Cu toate ca ma rusinam sa spun asta insa miam luat inima in dinti si iam zis ca il simpatizez,mereu cind ne intilneam pe coridoare in timpul pauzei sau in timpul orelor zimbeam unul la altul.La sfirsitu anului am avut examen la Practica si apararea Diplomei,n-as spune ca ma bucura ft mult,dar coincidenta era ca el a asiastat si la ambele examene.Dupa examene vorbeam pe net cu el si nustiu cum sa luat vorba ca vreau sa es cu el.Si mia spus ca putem sa esim doar ca acum inca sunt eleva,sa mai asteptam un pic.Acum ca nu mai sunt eleva,am esit cu el.Dupa vreo 5 ore de plimbare in parc,ma petrecut pina la ruta sa plec acasa,a stat cu mine ,apoi la plecate ma sarutat pe obraj si se uita cum mam urcat in ruta si cind mam urcat inca se mai uita pina ruta sa departat.Dupa care nu mia scris nimik si niki pe net nu a intrat.Se pare ca mam indragostit.Ce sa fac?.Ce sa cred din toata asta.?Dati-mi va rog mult un sfat...!
kudika_14103
Postat pe 12 August 2012 22:55