Setari Cookie-uri

sfaturi

Am 26 de ani, sunt la master si nu lucrez. Problema mea e cu parintii! Desi am o varsta nu ma lasa sa plec in vacante cu prietenii mei! Nu concep sa dorm intr-o camera cu vreun baiat ca doamne fereste sa nu cumva sa fac ceva cu e1! Aaa si in caz ca inca nu era clar , sunt virgina si asta tot datorita lor! Imi e frica de ei sa nu ma dea afara din casa daca fac ceva ! M-au si amenintat de asta! Am avut 3 relatii si toti s-au plictisit la un moment dat si au plecat. Acum am o relatie de 1 an si 3 luni cu un baiat si sunt impacientati sa nu care cumva sa fac ceva! Ei vor sa ma pastrez pana la casatorie! Mama mi-a zis ca cel mai de pret lucru al meu e ca inca mai sunt cuminte! Va rog sa imi dati sfaturi sau pareri cum sa procedez sa ma mai lase si pe mine libera sa imi traiesc viata!Va multumesc anticipat:)
andreeav_2010
Postat pe 18 Iulie 2013 21:38
Draga mea...eu am 21 de ani, sunt studenta , lucrez si ma intretin singura. Cel mai important lucru pt o femeie e sa nu depinda de nimeni. Deci, cautã-ti de munca, muta-te cu iubitul si nu mai sta la fundul pãrinților.
lory08
Postat pe 21 Iulie 2013 05:00
....foarte corect...ce-o spus fata mai sus...cu toate ca...si atitudinea parintilor...e putin stupida...ma rog...nush` de ce is atat de inchistati...cand lumea evolueaza totusi...
e adevarat ca...unii parinti..vor sa aibe copiii cat mai cuminti...dar...pana la urma...viata trebe traita...asa ca ar trebui sa-ti rupi si tu...odata...ombilicu`...si...sa stai pe picioarele tale...cumva!!!
pentru asta...trebe sa iei decizii...si...sa iti faci un rationament...in baza caruia sa decizi...incearca asa cum spunea si Loredana...sa iti iei un job...care sa-ti asigure cat de cat...sa poti trai...si...traieste...ca viata e scurta...si te vei trezi c-o trecut vremea...esti inca virgina...si...cu tot jobu` de dupa master...viata va fi fada...pentru tine...
eu_ovidiu
Postat pe 21 Iulie 2013 08:07