Menstruatie

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
Rating curent Menstruatie : (2 din 1 vot)
 
Alina-Ella Avatarul lui Alina-Ella

9 mesaje
Membru din: 3/10/2013
Oras: bucuresti

Buna fetele,am si eu o mica mare problema.
In luna august am avut o petrecere si poc s-a nimerit sa imi vina menstruatia fix cu o zi inainte.Imi curgea foarte mult si tinand cont ca aveam rochita deschisa la culoare am luat cam 5 pastile de marcofen la interval de 4 ore intre ele..pe langa faptul ca nu mi s-a oprit cand am vrut(desi in alte luni 2 pastile dinastea imi reduceau din prima zi cantitatea de sange) acum nu mai imi vine problema de 2 saptamani.Relatii sexuale am intretinut, dar a fost protejat.Stiti cumva daca poate fi de la aceste pastile? Astept raspuns
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
Nu am folosit Marcofen si nici un alt medicament in timpul menstrei decat impotriva durerii, dar cred ca 5 pastile intr-o zi e destul de mult. Presupun ca ai citit cu atentie prospectul, nu? Sfatul meu e sa consulti un specialist. Du-te la ginecolog, doar el te poate ajuta sa iti rezolvi problema.
Raporteaza abuz de limbaj
kudika_15804 Avatarul lui kudika_15804

41840 mesaje
Membru din: 7/09/2012
Oras: bucuresti

De la: Alinaella, la data 2013-10-03 11:30:46Buna fetele,am si eu o mica mare problema.
In luna august am avut o petrecere si poc s-a nimerit sa imi vina menstruatia fix cu o zi inainte.Imi curgea foarte mult si tinand cont ca aveam rochita deschisa la culoare am luat cam 5 pastile de marcofen la interval de 4 ore intre ele..pe langa faptul ca nu mi s-a oprit cand am vrut(desi in alte luni 2 pastile dinastea imi reduceau din prima zi cantitatea de sange) acum nu mai imi vine problema de 2 saptamani.Relatii sexuale am intretinut, dar a fost protejat.Stiti cumva daca poate fi de la aceste pastile? Astept raspuns



Ai facut exces de produsul "Marcofen",dar nu aceasta este cauza intarzierii menstrei!!!Ai ciclu menstrual regulat????Continuarea dilogului nostru va avea loc dupa vizualizarea raspunsului tau!!!
Raporteaza abuz de limbaj
Now is me,who's next!!
Alina-Ella Avatarul lui Alina-Ella

9 mesaje
Membru din: 3/10/2013
Oras: bucuresti

Nu,nu am ciclul regulat,niciodata nu l-am avut,dar nu mi s-a mai intamplat pana acum sa intarzie atat de mult..Anticonceptionale n-am luat pt reglarea lui din cauza dereglarilor hormonale care pot avea loc dupa aceea..
Raporteaza abuz de limbaj
kudika_15804 Avatarul lui kudika_15804

41840 mesaje
Membru din: 7/09/2012
Oras: bucuresti

De la: Alinaella, la data 2013-10-03 12:08:57Nu,nu am ciclul regulat,niciodata nu l-am avut,dar nu mi s-a mai intamplat pana acum sa intarzie atat de mult..Anticonceptionale n-am luat pt reglarea lui din cauza dereglarilor hormonale care pot avea loc dupa aceea..



Eram convinsa de aceasta,draga mea!!!Ai fost interesata vreodata sa afli cauza dereglarilor de menstra???Cred ca nu!!! Te intreb,cum ai fost sigura de protejarea in timpul actelor sexuale,ca data de parcurgere,daca nu ai menstra regulata,este riscant in astfel de conditii!!

Draga mea,problemele legate de ciclu menstrual neregulat se rezolva numai la medic,este putin probabil sa gasesti solutii intr-un mediu oarecare!!Te indrum sa rezolvi acest aspect pentru ca motivul in baza caruia ai CM neregulat priveste sanatatea ta,ca femeie vorbind,nu neglija problema pe care o ai!!!Trebuie discutat cu doi medici specialisti ,ginecolog si endocrinolog,este foarte simplu sa incerci sa te simti bine,nu crezi aceasta???Orice femeie are dreptul la o viata intima fara emotii si surprize neplacute!!!

Ca raspuns la intrebarea ta,prezinta-te la medicul ginecolog si expune-i nemultumirea ta!ta,el va sti sa te indrume corespunzator!!!
Raporteaza abuz de limbaj
Now is me,who's next!!
Alina-Ella Avatarul lui Alina-Ella

9 mesaje
Membru din: 3/10/2013
Oras: bucuresti

Voi consulta un medic ginecolog,voiam sa stiu daca mai este cineva care a luat aceste pastile si daca a avut aceeasi problema cu intarzierea menstruatiei din cauza lor.Sunt constienta ca pot fi si alte cauze ale dereglarii numai ca voiam sa stiu un raspuns despre varianta spusa de mine.Multumesc de raspuns!
Raporteaza abuz de limbaj