Pokemon GO este jocul despre care vorbesc si pe care il joaca toti cei care detin un smartphone. Aplicatia ii pune pe jucatori sa se plimbe pe strazi in cautare de pokemoni, care sunt vazuti in viata reala prin intermediul camerei.
Numeroase locuri publice, extrem de cunoscute sau constructii au fost marcate drept campuri in care poti merge pentru a gasi pokemoni. Antrenanti, acestia pot fi plasati in lupta cu cei ai altor utilizatori aflati in apropiere.
In doar doua zile de la lansare, jocul a depasit utilizatorii activi zilnic pe aplicatia Tinder. Baza de utilizatori a crescut incredibil de mult, iar acum este aproape sa depaseasca pana si Twitter-ul, unul dintre pilonii din retelele sociale din ultimii cativa ani.
Twitter a investit sute de milioane de dolari si aproape un deceniu pentru a construi o baza de utilizatori atat de mare, in timp ce Nintendo si Pokemon GO reusesc sa ii intreaca dupa doar o saptamana de la lansare.
Toate aceste avantaje combinate: socializare buna, intalnirile oamenilor in aer liber, calatoriile, precum si caracterul non-competitiv al jocului au transformat o aplicatie foarte simpla intr-un adevarat fenomen.
foto prima pagina: captura Youtube
Spune-ti parerea!