Comunicat de presă
Astfel, în perioada 8 noiembrie – 5 decembrie 2018, Mega Image desfășoară, în toate magazinele sale din țară, o campanie la finalul căreia compania va reinvesti, alături de clienți, un milion de euro pentru alimentația sănătoasă a 500.000 de copii din țară.
Mecanismul campaniei implică redirecționarea în fondul de proiect a 1% din bonurile încasate cu o valoare mai mare de 30 de lei, pe perioada desfășurării campaniei. În plus, Mega Image va redirecționa 1% din valoarea produselor partenere (special semnalizate la raft), fără alte condiționări legate de valoarea bonului.
Campania „1 milion de euro pentru Generația Mega” are ca scop crearea unui viitor mai bun pentru copii și pentru generațiile următorilor 100 de ani, prin acțiuni concrete care să contribuie la educația acestora cu privire la o alimentație sănătoasă și la un stil de viață sustenabil. Programul Generația Mega va fi dezvoltat în 2019, cu mai multe proiecte implementate pe parcursul anului.
Mai multe informații despre campanie și inițiativa Generația Mega sunt disponible la www.mega-image.ro/generatia-mega.
Spune-ti parerea!