Achiziția, care a fost finalizată în ianuarie 2022, permite Mondelēz International să ofere un portofoliu extins de produse de patiserie în Europa, răspunzând cererii în creștere a consumatorilor pentru acest segment. În prezent, produsele Chipita ajung la două miliarde de consumatori din peste 50 de țări, iar în urma achiziției s-a înregistrat deja o creștere puternică la nivelul întregii afaceri.

După integrarea formală cu Chipita, Mondelēz South Central Europe va cuprinde România, Bulgaria, Grecia, Cipru și piețele din estul Adriaticii - Serbia, Croația, Slovenia, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Albania, Macedonia de Nord și Kosovo.

Ivo Naydenov, VP & Managing Director South Central Europe în cadrul Mondelēz International, a declarat: “Sunt extrem de entuziasmat să marchez momentul istoric în care Mondelēz International și Chipita se unesc în mod oficial ca o singură companie. După șase luni în care am lucrat împreună, suntem acum într-o poziție foarte puternică pentru a ne concentra asupra planurilor noastre de inovare prin noi combinații de produse și pe creșterea brandurilor Chipita pe piețele noi și consacrate.

Devenind un lider global în categoria snackuri coapte vom putea contribui la o creștere accelerată pentru Mondelēz International, în timp ce continuăm să ne consolidăm poziția în domeniul snacking-ului în Europa, prin crearea gustărilor potrivite, pentru momentul potrivit, în modul potrivit."

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: