Cinci moduri simple pentru a scăpa de anxietate

Cinci moduri simple pentru a scăpa de anxietate

Anxietatea este una dintre cele mai des întâlnite plăgi ale societății moderne. Nici nu e de mirare cu atâția stimuli, nu întotdeauna pozitivi, prezenți tot timpul în jurul nostru.

Anxietatea este una dintre cele mai des întâlnite plăgi ale societății moderne. Nici nu e de mirare cu atâția stimuli, nu întotdeauna pozitivi, prezenți tot timpul în jurul nostru. Din fericire, nu este deloc atât de complicat să ne vindecăm. Iată cum:

1. Fii conștientă de tine și de senzația pe care o trăiești

Ori de câte ori te simți cuprinsă de anxietate, asigură-te că te retragi doar cu tine într-un loc liniștit, unde te simți în siguranță, și pur și simplu fii cu tine însăți. Stai acolo și permite-ți să simți ce simți. Dacă simți neliniște, fii pe pace, este normal. Nu judeca ce simți.

2. Scufundă-te în stare fără să i te opui și lasă-o să curgă liber prin tine.

Recunoscând starea pe care o simți, în acest caz anxietate, reușești să renunți la ea. Încetezi să încerci să o controlezi. Nu opune rezistență la prezența sa. Indiferent ce simți, este în regulă. Trăiește cu toată ființa ta starea respectivă, dă-i voie să curgă liber, fără nici un fel de opreliște, prin ființa ta.Permite-i să se mute dintr-un loc în altul al corpului tău, oriunde intenționează să se ducă.

3. Inspiră profund simțind starea în întregime și expiră eliberând starea complet

Atunci când îmbrățișezi stările prin care treci, încearcă să li te predai complet cu fiecare inspirație și lasă-le să plece cu fiecare expirație. Practică acest tip de respirație de câteva ori. Vei observa destul de repede cum senzația de anxietate scade în intensitate fără să faci nici un alt efort.

4. Mulțumește stării pentru mesaj și coprului tău emoțional pentru aducerea acesteia în atenția conștiinței tale

Când senzația de anxietate a dispărut sau când intensitatea sa a scăzut drastic, este momentul potrivit pentru tine să o onorezi. Mulțumește-i, cu recunoștință,pentru că ți-a adus un mesaj de preț și și-a oferit prilejul să îți încetinești ritmul de viață și să reflectezi. Fă-o cu sinceritate.

Ce trebuie sa faci cand ai un atac de panica? Cauze, simptome si tratamentul acestuia

5. Fii conștientă de momentul prezent

Atunci când le multumești emoțiilor și corpului tău emoțional, anxietatea ta începe să dispară. Pentru a menține viu acest sentiment de prospețime și claritate, fă tot posibilul să îți aduci conștiința în momentul prezent. Simte temperatura din cameră, ascultă sunetele din jurul tău. Intr-un cuvânt, fii cât mai prezentă.

Foto by Albina Glisic. via Shutterstock

5 metode rapide de calmare în timpul unui atac de panică

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: