Kudika
22 Iulie 2010

Inceperea unei cure de slabire poate fi destul de dificila, avand in vedere unele obiceiuri pe care ni le-am format in ceea ce priveste mancarea. Degeaba spunem ca mergem la sala de fitness in fiecare zi si ca vom manca sanatos, fara prajeli si fast food, daca dupa cateva zile dam gres si ne repezim in frigider in cautarea ciocolatei si a snitelelor de pui.

Inceperea unei cure de slabire poate fi destul de dificila, avand in vedere unele obiceiuri pe care ni le-am format in ceea ce priveste mancarea. Degeaba spunem ca mergem la sala de fitness in fiecare zi si ca vom manca sanatos, fara prajeli si fast food, daca dupa cateva zile dam gres si ne repezim in frigider in cautarea ciocolatei si a snitelelor de pui.

Revista online ivillage.com vine in ajutorul tau, incercand sa iti ofere cateva sfaturi legate de tinerea unui regim de slabit.

1. Poti manca dupa orele 19:00

Daca ai un program destul de lejer si obisnuiesti ca noaptea sa te bagi in pat la ore tarzii, nu trebuie sa te culci infometata doar pentru ca ai auzit ca dupa orele 19:00 nu mai ai voie sa mananci nimic.

Singurul lucru care te poate impieca sa slabesti este consumul mare de calorii, nu mancarea de la miezul noptii. Poti manca la orice ora doresti doar daca tii cont de numarul de calorii pe care urmezi sa il introduci in corpul tau.

2. Nu trebuie sa te indopi la micul dejun

Micul dejun nu trebuie sa reprezinte o masa dupa care abia mai poti merge. Ai nevoie de o gustare care sa te trezeasca dupa un somn lung si nu una care sa te duca iar in pat. In plus, dat fiind faptul ca trebuie sa mergi la munca, dimineata nu prea ai timp sa pierzi doua ore in bucatarie pregatindu-ti o masa copioasa.

Este indicat ca la micul dejun sa servesti cereale cu lapte si fructe proaspete.

3. Poti manca fast- food

Probabil este destul de greu sa incepi o cura pentru slabit daca esti un fan infocat al produselor fast food. Nutritionistul Madelyn Fernstrom este de parere ca nu este o mare problema daca din cand in cand mergi la un restaurant fast food. Insa, singurul lucru de care trebuie sa tii cont este legat de dimensiunea portiei pe care o comanzi.

Alege sa comanzi o portie pe care ar putea sa o manance un copil, cu apa sau suc natural (fara bauturi acidulate). Astfel vei scapa de aproximativ 500 de calorii pe care le-ai fi introdus in corp.

Incearca sa nu faci un obicei din consumul de mancare fast food. Chiar daca optezi pentru o portie mica, mancarea contine foarte multe calorii.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: