Slabeste cu ajutorul fructelor si legumelor

Slabeste cu ajutorul fructelor si legumelor
Kudika
3 Septembrie 2010

Metodele si curele de slabire pot fi utile pe termen scurt deoarece, dupa putin timp, multe dintre femei se intorc la vechiul obicei: mancarea nesanatoasa. De aceea este indicat sa fim intotdeauna in lupta cu noi insine si sa invatam sa mancam sanatos.

Metodele si curele de slabire pot fi utile pe termen scurt deoarece, dupa putin timp, multe dintre femei se intorc la vechiul obicei: mancarea nesanatoasa. De aceea este indicat sa fim intotdeauna in lupta cu noi insine si sa invatam sa mancam sanatos.

Fructele si legume nu ar trebui sa lipseasca de la nicio masa daca dorim sa ne mentinem silueta. Iata cateva dintre cele mai importante alimente care ne pot ajuta in lupta impotriva kilogramelor in plus:

1. Capsuni

Cine poate rezista unui bol plin cu capsuni rosii si zemoase? Pe langa faptul ca reprezinta o gustare perfecta, capsunile sunt pline de vitamine (in special vitamina C), omega 3, fibre si antioxidanti. Consuma capsuni simple, fara zahar sau frisca.

2. Castravetii si rosiile

Aceste legume sunt unele dintre cele mai intalnite de pe piata. Castravetii contin potasiu, calciu, magneziu, fosfor, fier si zin, vitaminele C si B, iar rosiile sunt bogate in vitaminele B6 si C si in antioxidanti.

Ambele legume ajuta la curatarea organismului, reducerea tensiunii, prevenirea cancerului si a bolilor de inima.

3. Prunele

Fie ca sunt consumate simple, ca gustare, uscate, in piure sau in sosuri, prunele sunt o buna sursa de fibre dietetice si de vitamina C. Aceste fructe au un continut redus de calorii si ajuta la digestie si la scaderea poftei de mancare.

4. Ceapa

Ceapa contine foarte multa apa (peste 80%) si vitaminele C, E si B6, fosfor si calciu. Atat ceapa uscata, cat si cea verde ajuta la arderea caloriilor.

Pentru supa este indicat sa folositi ceapa uscata. Ceapa verde pusa in apa fierbinte isi pierde din nutrienti si de aceea este indicat sa fie cosumata fara preparare (prajeli sau fierbere).

5. Ardeiul gras

Ardeiul gras poate fi gasit in trei culori: rosu, verde si galben. Ardeiul rosu este o sursa extraordinara de beta-caroten, cel verde contine cantitati generoase de vitamina C, iar cel galben are foarte multi nutrienti si antioxidanti.

Din punct de vedere botanic, ardeiul gras este considerat un fruct insa, in gastronomie acesta este folosit ca leguma.

6. Piersicile si nectarinele

Piersicile si nectarinele sunt folosite nu doar ca simple gustari, ci si pentru tarte, prajituri, inghetata sau torturi. Desi sunt adevarate delicii culinare cand sunt combinate cu dulciurile, aceste fructe sunt foarte gustoase chiar si atunci cand sunt consumate fara preparare.

Incearca sa pui cateva piersici si nectarine pe grill. Lasa-le pentru doua minute sa se rumeneasca. Vei observa cata savoare si aroma vor elimina si astfel, vor fi si mai gustoase.

Un articol de Amelia C

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: