Exista o categorie de angajati care, desi sunt experti in domeniul lor si nimeni nu le poate contesta competentele, sunt marginalizati din cauza nervozitatii.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Sunt mereu agitati, dezvolta o forma de frustrare bazata pe respingerea colectivului si, daca nu cumva sunt sefi, angajatorii renunta la ei deoarece risca sa transforme locul de munca intr-un ring. Va regasiti cumva in acest tablou?

Ei bine, nimic nu e de nereparat. Exista cativa pasi pe care, daca-i parcurgeti, veti ajunge in situatia de a va fi recunoscute meritele. Nu trebuie sa deveniti un prefacut, colegii nu va vor indragi mai tare! In plus, ati aloca resurse prea mari de energie pentru a va tempera pornirile, resurse care ar putea fi utilizate pentru a armoniza relatiile cu ceilalti. Chiar daca ati reusi sa mascati ceea ce simtiti in realitate, efortul energetic v-ar aduce in cateva luni in situatia de a fi sfarsiti de puteri.

Ganditi-va mai bine de unde vine nervozitatea! Foarte probabil, v-ati fixat prea multe tinte, aveti un orar foarte incarcat si prea putin ordonat. Primul pas, asadar este acesta: faceti ordine! Stabiliti dimineata o lista de situati ide dus la capat si nu adaugati decat in situatii extreme. Fixati-le si pe acestea si nu iesiti din perimetru.

Continuarea pe Realitatea.net

Cum inveti dintr-o despartire dureroasa sa te dezvolti personal
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta