Exista anumite activitati care iti provoaca somn. Unii numara oi. Altii citesc. Insa, daca suferi de insomnii, sunt cateva lucruri care te fac sa te simti mai treaza si mai alerta. Descopera ce sa NU faci daca nu poti adormi.

Reguli pentru un somn odihnitor. Nu ora de culcare e cheia!

foto interior si prima pagina: Nadya Lukic Shutterstock

“Calitatea somnului poate fi afectata de multe lucruri si fiecare individ este unic.”, spune Annmarie Belmonte, doctor in psihologie si membru al Societatii pentru comportamentul si medicina somnului. “Daca, in general, suferi de insomnii si esti agitata pentru ca te ingrijorezi, bei prea multa cafeina sau mananci o masa prea grea, poti compromite calitatea somnului. Si mediul dormitorului este de asemenea important. Ai nevoie de liniste, aer proaspat, racoare si intuneric”.

Daca si tu suferi de insomnii, trebuie sa ai grija sa faci alegeri ce te pot ajuta sa te relaxezi si sa adormi. Descopera cele noua lucruri pe care NU trebuie sa le faci daca nu reusesti sa adormi:

Citeste continuarea pe AndreeaRaicu.ro

Cum sa dormi mai bine: ghid pentru cresterea calitatii somnului
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta